Translate

Sunday 3 January 2010

XXII-continuare-

am acceptat deci sa joc un texas care s-a intins, in mod neasteptat , mult peste ora de franceza si chiar si peste aia de roaman si undeva pe la mijlocul celei de sport (bine ca imi luasem scutire si pentru ziua de azi)ma trezesc in finala cu El dand "all in" pe "neve".
-te "tine" curelele!?
-daca manele e viata mea!normal ca ma tine!
-bagaboanto!
-de! fac si eu ce pot(pentru prima data de cand jucam imi doream cu toata taria sa castig : aveam 3 bucati popi -aveam destula incredere pe mana asta)
-sa stii ca nu e prea tarziu sa impartim potu' : 50-50! 300 de mii iti ajung de tigari si cafea si -o shaorma mica!
-600 imi ajung de club sambata seara ...si nu mananc shaorma!(la cartile de jos era imposibila chinta , un popa il aveam eu deci careu' era pa!, si presupunand prin absurd ca avea 3 bucati nu era as jos deci tot eu aveam combinatia cea mai buna)
-ooooo avem si pretentii...pe unde te duci?
-probabil pe la domnesti, sau pe la albesti la caminu' cultural.
-il inchiriezi toata seara cu 600 de mii.
-poate te iau si pe tine . iti fac cinste!
-daca castigi!
-sau daca pierzi tu.(mai ramasesera sansele sa aiba si el un popa si pe langa un 10 sau un 5 ceea ce insemna full- dar eram gata sa ma risc : la modul la care punea problema nici el nu era atat de sigur pe mana lui)
-ultima sansa: 50-50!
-hai, ma! nu te stiam asa de morcovist!
-ooo, bagaboanto!ce-mi faci tu mie! ALL IN!
-asa, ma!
am pus amandoi cartile pe masa :El avea pereche de zecari , cu unu jos : 3 bucati! eu aveam un 2 si-un popa ,cu doi jos : 3 bucati!
-cacam-as!!!aaaaaaaahhh!
-mi-a facut o mare placere sa va iau banii, domnilor!
-te-a batut o fata , ba!
-fritz ,taci !ca din cate-mi amintesc ai cam iesit primu'!
-gata baieti nu e nevoie sa va ofticati!vor mai fi si alte jocuri. acum daca nu va suparati: banii ca ma cam grabesc!

m-am intors acasa cu orgoliul hranit pana aproape de saturatie si mai bogata cu 600 de mii in compania celuilalt finalist!
-ba, trebuie sa recunosc: chiar joci bine cand vrei!
-mersi!
-si sa-mi cer scuze!am pus un pariu cu fritz ca iesi prima de la masa.
-in mod ciudat nu ma deranjeaza! si stii de ce?
-de ce?
-tocmai v-am dovedit cat de fraieri sunteti candsubestimati o femeie.
-si se mai zice ca traim intr-o lume a barbatilor!
-ati ajuns sexu slab ....sincer! daca am invata sa traim fara muraturi si conserve n-am mai avea nevoie de voi!
-si ce ziceai de sambata: ca faci cisnte?!
-schimbi subiectu', smechere!
-lasa , bagaboanto, ca ai facut destule ravagii pentru o singura zi!

cand eram doar noi doi : era usor. fiecare era constient de cochilia celuilalt asa ca zidurile se daramau usor si puteam fi noi. eu simteam durerea din ochii lui si o evitam fara sa-i caut sursa , la fel cum El simtea durerea din ironiile si satira mea si nu incerca sa o potoleasca. repulsia mea fata de sexu' opus era amortizata in prezenta lui si pentru prima data imi puneam intrebarea alocarii increderii, in timp ce pentru El lipsa de respect pentru sexu' opus parea , cel putin in prezenta mea, nejustificata. niciunu' nu ne stiam trecutu' din acelas motiv: eram constienti ca acolo zace sursa durerii si tariei de caracter pentru fiecare dintre noi. nu ne stiam de prea mult si ne multumeam doar cu ce puteam descoperi pe parcurs unul la celalalt, nu faceam sapaturi inutile si luam totu' ca atare.nu jucam teatru pentru ca nu ne chinuiam sa ascundem ceea ce era dincolo de cuvinte: pur si simplu fiecare il pricepea pe celalalt fara explicatii suplimentare. era un fel de lege nescrisa pe care nuciunu' dintre noi nu fusese nevoit sa o promulgheze vreodata: subiectu' familie -total inchis si inabordabil!-.
totu' se desfasura cu lejeritate , insa tocmai aceea lejeritate devenea marea problema in prezenta altora:" baietii Lui" nu erau deloc obisnuiti cu ideea unei "pizde" tratate cu respect si nimeni nu era obisnuit cu ideea unei "eu" mai putin satirica, zambareata si foarte imbujorata. glumele noastre 'de interior" cu domnisoara si stimabile domn pareau , cel putin in ochii celorlalti si cel putin venind de la noi doi: penibile, nebisnuite si mai pesus de orice : inexplicabile. era ciudat sa trebuiasca sa ne ridicam scuturile asa ca solutia cea mai usoara pentru amandoi era sa ne evitam : vorbeam mai putin , nu ne intersectam privirile , glumeam mai mult si incercam sa nu ne spunem mai mult decat strictu' necesar. nimeni nu promulgase nici legea asta; a fost inca ceva venit pe parcurs in mod natural.
eram constienti ca puteam depasi anumite limite si anumite raporturi si ca in sinea noastra ambii am fi vrut sa o facem : macar din satisfactia de a rupe gura targului , dar ceva ne impiedica si amandoi stima ce , insa n-aveam curajul sa o spunem ; preferam sa asteptam lucrurile sa vina de la sine, indiferent cat ar fi durat , dar nu indiferent ce intorsatura ar fi luat!

-hai c-am ajuns acasa! 100 de mii pentu ca te-am condus!
-nu prea am asa multi bani acuma...o lasam pe alta data?!
-nu se poate! plata acum sau ...
-sau ce?
-sau poate gasim o alta varinta sa ma platesti.
-plata in natura total exclus!
-cacam-as!si eu care speram!
-tu , chiar ai chef sa te duci acasa!?
-sicer: ...nu!..de ce?
-hai sa-ti propun ceva: biliard: 2 din 3. ma bati : iti platesc "condusu' acasa" plus sucu', plus tigari de la mine.
-ohoho!imi palce! da' daca pierd?!
-ma conduci acasa in fiecare zi tot restu' anului astuia!
-ai dracu! joci dur!
-ce ,smechere!? ti-e frica!?(cu o totala lipsa de modestie: eram pur si simplu data dracu rau de tot in clipa aia)
-gata, bagaboanto! batem palma!unde mergem?
-cel mai apropiat si jegos bar posibil!
-ooo! la niky?!
-exact!
-ne intrecem pana-acolo!?
-bine!( pana sa apuc sa termin o luase deja la goana asa ca nu-mi ramasese decat sa strig) cine-ajnge primu' face cinste cu biliardu'!

No comments: