Translate

Saturday 16 April 2011

everything is hotter down south

This here song is from back in the day
Nineteen-hundred and sixty-two
My woman put my black ass out in the cold
I said, "baby why you leavin'?"
She said, "our love dun gone cold."
Oh, i waded through water and i waded through mud
Till i come to this place they call the bucket of blood

You know that bartender gave me a dirty look and a dirty glass
I said, "say muthafucka do you know who i am?"
He said, "hell no nigga i don't give a goddamn."

I reached down in my pocket and pulled out my shiny .44
Shot that muthafucka twice
He hit the goddamn floor
'bout that time you coulda heard the drop of a pin
That's when that bad muthafucka billy lyons walked in

About that time a pimp eased up and turned out the lights
That's when i had ol' billy lyons dead in my sights
When the lights come back on ol' billy gone to rest
I put nine of my bullets in his muthafuckin' chest!
Yeah!

***samuel jackson's MOTHERFUCKER could stop a bullet!!!

7 comments:

KOT said...

Am crezut in prima faza ca este vorba de Pulp Fiction, dar versurile sunt din Black Snake Moan... E bun filmul? Pulp Fiction mi-a placut ffff mult :)

o da! said...

quentin tarantino e absolut genial!(si pe bune e genial- are IQ-ul lui stephen hawking).
mi-au placut la nebunie foarte multe filme de-ale lui (printre care si pulp fiction).
cat despre black snake moan...sa zicem 6,50/10-l-am vazut pentru prestatia lui samuel jackson.

KOT said...

Tarantino e si un actor senzational, sa vezi sceneta din Desperado, preferata mea :))
http://www.metacafe.com/watch/1251415/desperado_tarantino_kdrism/
De Samuel Jackson nu mai vorbesc. El sa clasat pe locul trei in clasamentul al celor mai buni actori al tuturor timpurilor. Dupa de Niro si Al Pacino,si asta in America. Stii vorba aia-Americanii urasc rasismul si negrii

o da! said...

nu sunt o cinefila inraita:)). de fapt ma las "directionata" in ceea ce priveste filmele bune, dar stiu sa recunosc ce-i bun:)).
I got taste!:))si sunt si "modesta".

o da! said...

KOT, tu-mi amintesti de cineva. de cine naiba?!

KOT said...

Scuze, am pierdut link-ul spre blogul tau...
Pai poate esti vecina mea de pe palier... ;;)

o da! said...

cam slabe sanse....