Translate

Friday 15 April 2011

asa merg lucrurile in Paradis...

mi-a povestit de prietenul sau: fusese ziua lui, ii luasa o sticla de teacher's -preferatul lui- si l-a sunat. era in vizita cu un alt prieten la un alt prieten. nu l-au chemat: nu putea merge acolo, nu era invitat . l-au lasat balta. l-au ranit atat de tare incat si-a inecat intreg amarul in sticla de whiskey nu inainte de a anunta ca va deschide cadoul noaptea de unul singur.
mi-a povestit despre celalalt prieten al sau: il iertase, il pusese la munca si se razbunase. de ce il iertase?- nu era ziua lui.era de-ajuns?-nu.deci de il iertase pana la urma?-bause de la ora doua dupa masa si era ca sa zicem asa in termeni tehnici : muci.aha!deci de-asta. nu. atunci? era singurul lui prieten care ii inapoiase cu o vara in urma pana la ultimul cent. aha!si totusi ajungea? cine eram eu sa raspund!?nici macar nu eram eu cea care intreba.asa ca de ce il iertase totusi?! era singurul lui prieten.aha!
mi-a luat o cafea: poate nu dormisem bine si de-asta eram asa inerta. mi-a luat si oa pa pentru ca paream ca am nevoie de revigorare. mi-a luat si-un coniac. asta a mers la tinta.
au venit si alti prieteni. mi-au vorbit despre plecare si tren , aveau cusete si ii costase ceva drumul pana la baia mare- nu orice lucru dureaza 14 ore.ce-o sa faca cu mancarea? -n-au vagon restaurant. o sa-si ia din gara. peste tot se scuipa in mancare dar la green garden aveau salate. aha.era un singur loc si ei erau doi si bacul era inca in iunie pentru ei si pentru mine. aha.
au scos cartile. le-am batut si-am jucat.
s-a terminat, ne-am ridicat si-am plecat.
si apoi mi-ai spus ceva si stiu ca n-ar fi trebuit sa uit ce. imi amintesc ca ma dureau ochii de la prea multa lumina , imi amintesc ca am strigat si apoi am plans cum fac de obicei. imi amintesc ca ai zambit si-mi amintesc ca m-ai iertat pentru ca eram eu.

...asa stau lucrurile in Paradis

No comments: