Translate

Friday 8 April 2011

sale el sol

-nu plange pentru ca s-a terminat...
-zambeste pentru ca s-a intamplat, nu!?pentru ca e atat de incredibil de usor!pentru ca un final BUN e mai valoros ca unul fericit!cine scrie despre fericire, cine o gaseste si impartaseste asta lumii, cine in toata mintea lui a jucat vreodata o comedie a fericrii nu a ironiei, cine s-a innecat cu dulce si nu cu amar?!ce arta ar supravietii fericirii!? nu?!
-revolatata ca de obicei!...toate sentimentele, draga mea, trec, chiar si durerea. doar ideile raman.
-...ca apa si pietrele.
-da. ca apa si pietrele.nimeni n-a spus vreodata ca va fi usor, dar, tu, nu apartii lumii lor, tu nu poti trai acolo oricat de disperat ai vrea asta.
-....eu nu apartin niciunei lumi.
-e prea devreme sa spui asta.acum doar spui prostii pe care nici tu nu le crezi...asculta-i glasul, asculta-i chemarea si intr-o zi vei ajunge acasa.
-stai.
-nu, copila.acum e randul tau sa stai.fii cuminte, revolta-te cat e nevoie, plangi si mananca pamantul, loveste si loveste-te cat e nevoie si asteapta chemarea,si va veni asa cum a venit mereu. urmeaz-o si te va duce unde trebuie.
-trebuia sa aleg chemarea... dintre toate semnele divine eu a trebuit sa aleg chemarea.
-crezi ca tu, ai ales chemarea?!
-da...inainte sa ma nasc am ales sa aud, nu sa vad,nu sa ating sau sa miros. am ales sa aud...
-si atunci de ce renegi o asemenea alegere?
-...va veni curand?
-stii sa-ti raspunzi la asta.si singura....ai grija de tine!

.....stiam ca va veni cand trebuie, dar plecase inainte sa apuc s-o spun....

No comments: