Translate

Wednesday 6 April 2011

se apropie...

-n-am zis niciodata ca va fi usor.
-...de ce faci asta?!spune-mi doar atat: de ce faci asta?
-pentru ca jucam dupa regulile tale.
-astea nu sunt regulile mele!
-stiu,dragule,ca nu par a fi regulile tale si-ti spun si de ce: pentru ca atunci cand le-ai impus ai uitat ca ai vrea sa fie respectate doar atunci cand iti convine.
-...esti incredibila!
-nu....nu e vorba de asta. nu e vorba ca nu discern lucrurile care-ti fac rau, nu e vorba ca actionez dupa instinct si te ranesc, chiar nu e vorba despre asta. ceea ce te deranjeaza e ca desi ai vrea sa ma acuzi de multe ori de lucrurile astea stii in sinea ta ca nu te-am ranit niciodata, nu te-am facut niciodata sa suferi sau sa plangi sau macar sa-ti para rau atunci cand nu jucam jocul dupa nicio regula... ai preferat sa spui ca inainte regulile erau ale mele si te-a deranjat atata de tare incat ai impus tu unele noi in locul altora care n-au existat doar ca sa te poti agata de ceva. ei bine : iata-ne!agata-te....
-..stai!
-nu pot. ne vede lumea.

"nu pot vorbi atunci cand ma doare...pot doar scrie."

No comments: