Translate

Saturday 19 July 2008

V

-da.....bine vin acuma. si-i sa fie totu pregatit si sa aiba un avans la el , sa zicem vreo....500. ok!...bai trebuie sa plec !si catre cristi: iti explic cand vin.
s-a ridicat de la masa, si-a luat haina in stilu' ala al lui de dezgust total pentru tot ce nu-i de "firma calumea" .
-n-a fost buna masa! vreau banii inapoi cand ma intorc.
-ma-ta!
si a plecat.era clar, frati-miu avea de rezolvat " o problema", fapt ce explica si prezenta lui in oras miercurea. partea mai ciudata era ca nu-l lua cu el si pe vechiul sau camarad. am vazut ca asta il deranja, foarte mult . defapt de la plecarea fratelui meu la facultate, lucrurile n-au mai fost lafel . frati-miu cunoscuse alti smecheri , afacerile s-au marit , "magariile " erau din ce in ce in ce mai mari si ajungeau sa fie pe mana cu o buna parte din politia locala , ceea ce facea aici era doar maruntis pe langa ceea ce producea in bucuresti ( lucrurile astea urma sa le aflu mult mai tarziu).
mary ramasese oarecum singur , si nimeni nu parea ca-i mai are spatele . ii e era frica si se simtea parasit de cel mai bun prieten numai ca nu ar fi aratat-o pentru nimic in lume.stiam ca n-aveam cum sa scot nimic de la el, cel putin nu atunci, asa ca am inceput sa trancanesc despre cum au fost lucrurile pe la scoala.
-si proasta de dana vrea s-o impaci cu frate-tu!?:)))
-da, ma.
dana petrescu -old story- candva una dintre cele mai stralucite eleve ale scolii nr 4 "mircica the old dude" , balerina, colega si veche prietena din generala, frumoasa in draci, "miss boboc " , invidiata de toate pitipaoncele si dorita de toti baietii din liceu , mai ales ca era boboaca si arata de 20 de ani. ai putea spune ca viata ei era perfecta : o familie intelegatoare, care o sustinea in toate si era mandra de ea , o tona de prieteni care oricand ar fi facut orice pentru ea, premii , aprecieri si reusite. ma simteam mandra ca eram cea mai buna prietena a ei dar de multe ori o invidiam pentru ca era practic ceea ce eu nu puteam fi niciodata.paote de asta nici n-au mai mers lucrurile.... desi ne intelegeam de minune si credeam ca e singura persoana din lume careia puteam sa-zi zic chiar orice...din pacate , mi-au trebuit 4 ani sa aflu ca ea umbla cu mine numai pentru ca il placea de frati-miu , ca zvonurile cu privire la "a proasta aia!?umblu cu ea numai pentru ca ma ajuta .." erau adevarate si in final ca " little miss perfect" nu era chiar asa de perfecta.
puteam pur si simplu sa o inchei cu ea spunandu-i " a fost frumos cat a durat. sper sa fi fericita". insa am luat o hotarare :nu ma voi mai lasa calcata niciodata in picioare asa!bine babe, vrei sa fi cu frati-miu, cu fratimiu vei fi ! ca sa spun varianta scurta a povestii i-am facut cunostinta cu mary , tony , cristi si vali ( prieteni de-ai lu frati-miu ) , le-am zis baietilor cam ce are in cap fata asta si am aruncat-o in groapa cu serpi. de atunci dana s-a apucat de tigari ,de bautura,a bagat primul joint , a inceput sa umble prin cluburi si discoteci . a ajuns sa fure bani de la ai ei . oamenii si-au dat seama ca era ceva in neregula asa ca au incercat sa-i interzica sa mai iasa cu " noua gasca". atunci a inceput sa fuga de acasa ori de cate ori se certa cu ai ei. uneori disparea zile in sir . notele i-au scazut si s-a lasat de balet . tot ce i-a mai ramas e frumusetea aia anorexica , ascunsa sub 10 straturi de fond de ten , paru ala blond oxigenat si lentilele albastre. in rest nu mai are nimic nici mandrie, nici respect de sine ,nici nimic. dar a obtinut ceea ce a vrut: a fost cu frati-miu timp de doua saptamani . bineinteles ca n-a fost nici macar nevoie sa-i cer s-o dezvirgineze si-apoi s-o lase (desi as fi fost in stare) pentru ca asta a vrut si el de la ea. asta s-a intamplat acum un an . de atunci ea il iubeste , ier el nu refuza " sa-i mai aline suferinta" din cand in cand .
desi sunt o scorpie pentru ca spun asta mi-a placut s-o vad cazad , motiv pntru care nu am terminat-o de tot cu ea. asta m-a facut pe mine sa ma accept asa cum sunt si sa-mi placa un pic mai mult viata mea...
normal ca in ultimul an n-a incetat sa ma roage sa o impac cu frati-miu ori de cate ori a avut ocazia. dar deja jocul nu mai era amuzant. povestea cu dana m-a facut sa-mi dau seama ca-mi place sa ma joc cu sentimentele oamenilor in mod indirect, prin prisma trairilor lor interioare si a neputintei , profitand astfel de anumite avantaje. altfel spus imi place sa ma joc de-a Dumnezeu atata vreme cat jocul e cel putin interesant, asta ca satisfactia sa fie ori materiala ori cel putin sa-mi hraneasca orgoliului propriu.
desi nu o gandea asa de profund si nici intr-un milion de ani nu ar fi stiut s-o exprime astfel , mary stia ca imi place sa imbarlig oamenii si ma bag intre ei atunci cand nu suportam pe vre-unu dintre ei sau imi iesea ceva din asta. nu era o exprimare prea elocventa dar observase asta la mine de-a lungul timpului , caci dana nu era singura mea " victima". defapt, de cele mai multe ori o faceam cat se poate de subtil si numai uneori era pe fata asa ca faptul ca as fi facut la fel cu dana era pentru mary mai mult o presupunere , reiesita din cele spuse de mine la adresa ei in momente de "scapare".
- si de ce nu-i impaci?
-hai fi serios!ce rost ar mai avea?
-radem si noi putin , ne distram.
-( ironica)mai o bafta mai un comentariu, nu?( apoi revenind la un ton normal) mi s-a luat ma ! e destul ca-i mai " curma suferinta" din cand in cand. nu are niciun rost ,pe bune ,sa ma bag . e prea plictisitor...
-sau nu esti in stare.(psihologie inversa primara)
-termina, ma , marinus, ma,("alintu' " asta il scotea din sarite) ca stii bine ca nu-ti merge!e prea plictisitor sa mai fac asta inca o data.lu' frati-miu ii spun ca fata "are pofta" si sa stea cu ea cateva zile.
-ba eu nu cred ca e asa de simplu.
-adica?... da ce-i drept de ce sa stea cu ea cand stie ca oricum cand fata " are pofte" el e intotdeauna "available" in limita stocului disponibil.
-nu. nu e asta!
- da' lasa ca-i fac niste paste si-l conving!
-nu de-asta ,ma!
-sau ii spal BMW-u( da sigur!:))) )
-nu , ba , oaie proasta!
-atunci de ce ma , vitel castrat?
-a deci nu stii?
-cu doi "i" ;)!ce sa stiu?
-aaaaaaaaaaaaaa.......:)))
-termina, ma! nu fa d-astea!
-nu!:))))
-nu fi vita!!!!!!!!
-mai razi de mine?
-nu ,ma!
-pa dracu!
-promit!:)))
-neah.razi!
-hai , ma! te rog !!!

No comments: