Translate

Monday 7 July 2008

dimineata cand ma trezesc ...

ma scol ca de obicei la 10 59 sau 11 zero unu :)) ii expediez pe fratelo de la pc si incep sa verific agenda zilnica -neschimbata pe timp de vacanta-

intru pe hi5 si era cat p-aci sa ma cac pe mine cand vad in " bineorganizatul meu top de prieteni" un profil totalmente nou !!!!!
poza cu o gagica de ma-sa ( prietena de-a mea) dar care stiam sigur ca n-are hi5 si deasupra numele profilului : FUCK......(va las pe voi sa interpretati asta) ....
acuma si daca cineva ii facea un profil total la benga tot navea cum sa se bage in topul meu de prieteni deci era clar unul dintre cei care deja aveau un loc binemeritat acolo. ( deductie logica:))) ) bun! daca imi scapa un detaliu minor si anume ca fata asta era iubita unui foarte bun prieten de-al meu probabil o luam prin elidare , dar ma prind repede asa ca nu a fost cazu ....
boon! trebuia totusi inspectat profilu... de cand isi punea EL poze pe profilu de hi5 cu prietena lui?!:))) frate! se intampla ceva ciudat ....acuma erau 2 variante ori o facea ca sa se dea macho , ori incepea sa se indragosteasca :))))) da sigur!

trecand mai departe la statusuri pe mess....un alt very good friend of mine : :( :( :( ...... mai tarziu un pic in aceiasi zi am descoperit defapt si care era motivul tristetii evidente a unuia dintre copii mei" ( cel mai mare dealtfel) : o alta foarte buna prietena de-a mea ( domiciliata la vernesti :)) unde vorba unui porc veritabil " intoarce uliul cu frana de mana " unde tin sa specific k are un viloi de ma-sa care-ar da lafel de bine si la vernesti si in monaco - asta ca sa calmez spiritele ce tin sa comenteze) i-a dat o veste trista si anume : tipa de care ii placea lui si pe care din prea mult puerilism si copilarie o considera prea buna pentru el , avea oricum pe altcineva.....nu spusese asta intentionat pur si simplu o spusese asa ca si veste : " am vazut-o pe .... cu prietenul ei ...".

urmatorul plan de pe agenda zilnica : verifica cine nu e pe mess si ai vrea sa fie . de cand se angajase ( la firma lu tacsu' asta ca sa aiba omu' o scuza cat de cat acceptabila sa-i dea 4 milioane in plus pe luna ) colegamea de banca era zilnic prezenta la aceasta categorie . bine ea spunea ca intr-adevar munceste p-acolo ca dovada faptu ca nu sta pe mess deloc pana la ora 2. pe deasupra mai are si avantaje, lucraza cu un baietel frumos ( cam clapaug si cam prea manierat ) si nu sta decat 4 ore pe zi . acum as putea sa incep o intreaga teorie cu faza cu prea manierat , dar ma limitez la ceva mai scurt : ideea de baza e ca de cand cu iesim cu gasca asta ( adica eu de o vesnicie si colega-mea de 3 ani ) ne-am obisnuit cu toate nesimtirile , mijtourile si badaraniile cu care Mama Natura( SI NU MA REFER ACUM AL ROXANA DEN LA ANTENA 1 ;) ) a inzestrat specia homosapienssapiens cu 3 picioare si chiar am preluat o mare parte din ele - instincul de aparare. ca urmare a acestor deprinderi baietii manierati sau prea manierati ni se par de-a dreptul fraieri , si pe deasupra ii mai si luam la mijto ....mai ales eu :))) ....dar sa trecem si peste asta .....

idee! hai sa scriu pe blog!!!

No comments: