Translate

Wednesday 16 July 2008

I

pauza baaaaaa!!!toate boboacele cu aspiratii de " gagica klumea" pe coltu din dreapta al coridorului , chiar in dreptul scarilor pe unde trec etajul 2 si 3 ca sa ajunga la " magazinul scolii".
"- vreau si eu un hamburger"
"- ba! ia-mi si mie un cheseburger si un polonez!uite banii n-am schimbat"
"-ok! deci un hamburger, un cheseburger si...."
"-frate!ia si mie o doza si-un polonez!!"
"-da' ia mai date-n piz......"
toti bobocii cu aspiratii de "mare gigolo" , la geamul de la capatul stang al culoarului pe unde trec fetele de la 12G cand se intorc de la "enghlish class"cu vesnic pe stop madame Ina. mi-aduc aminte ca m-a oprit o data pe coridor, foarte indignata , amenintandu-ma cu vocea aia a ei pitigaiata de gaina pardon ..vroiams a zic inalta soprana ca ma duce la BIROU , pe motiv ca m-a vazut scriid pe usi cu creta " ana e aici!" in timpul orelor. da oare cum m-o fi vazut daca ea era la ora?! si depfapt cel mai probabil nu o deranja lipsa mea de respect si disciplina ( nici macar nu era de servici pe scoala- cum de stiu!? - nici-un prof nu face de servici pe scoala)cat probabil faptu ca nu o salut niciodata pe culoar , desi o stie pe mama de multa vreme si "asa ceva la o fetita cu pretentii este inadmisibil..."
ecologistii aveau si ei ca de obicei intrunire in pauza de la 10 , si tot ca de obicei se aliniasera in fata "sediului"( o camaruta minuscula , cu un proiector destul de maricel pe care nu l-am vazut decat de vreo 2 ori tot semestru pentru ca eu vroiam sa vad shrek , iar profa' sa-si faca lectiile despre alunecari de teren , torenti si hidrosfera cat mai interactive posibil ...)ca sa poata si ei saliva dupa cracii gagicilor de la 12G . azi erau parca mai decoltate si fustele erau parca mai scurte decat de obicei ... sa fi fost o zi speciala ? aaaaaa clar era SARBATOARE!in traducere The Big Boss era plecat cu treburi si chestiuni importante la inspectorat... treaba asta trebuie cercetata.
trec pe langa baie unde femeia de servici tipa iara la vlad pentru ca ii aratase portretul lui David , prost facut oricum , disproportionat , dar cu al treilea picior puternic accentuat . in mod normal poate as fi ras putin de "tanti lili" cu el , dar aveam chestii mai urgente de facut. un semn discret de "hai cu mine" il face sa priceapa "ca avem treaba " asa ca ii face portretul cadou lui tanti lili pregatitra sa-l atace cu o matura , si fuge si el razand ca ... un copil mai navleg asa.
"-nesimtitule! ma duc eu la domn' director sa te spui!"
"-bine! bine!ia zi care-i treaba!?"
"-poate ar trebui s-o lasi si tu mai moale cu tanti lili. vezi ca dac-o superi se duce sa te spuie lu' mister G si atunci "ai belit-o"!"
"-da sigur! nu hai pe bune care-i treaba?"
intre timp coboram scarile , trece pe langa grupul rockerilor , eu salut toata populatia cam sictirita si grabita , vladut se opreste sa-si salute semenii chestie care ma dispera . scot the cell phone si dau un semnal de SOS suna-ma.apare si vlad asa ca ne tiram . la intrare dam de profu de fizica
-oooooooooo! saru'mana! saru'mana!"
-(razand)aaaaa! cei mai cuminti copii din balcani! ce faceti draci .. asta! dragilor?
-pai am auzit ca ar fi SARBATOARE nationala si daca e asa scurtam putin programu' ...
-care ala deja scurtat?!( spuneam ala deja pentru ca desi aveam ore pana la 3 in fiecare zi nu ma prindeai dupa ora 1 ) (razand) pai daca e asa vin si eu cu voi!
-da sigur! apopo vedeti ca noi am plecat oricum! n-avem chef azi.daca vreti puneit-ne absenta.saru'mana!
in sfarsit ajungem si afara, trecem de grupul ffb-urilor ( fente fite si basini) nu ma abtin sa nu ridic instinctiv degetul mijlociu in semn de " buna baby!che pasa?!".
portile larg deschise!!!!!!!!!!! ieste frate!asta nu insemna decat un singur lucru:
-e SARBATOAREE!!!!!!!!!!!!!!!!!!dupa vechiul ritual de bucurie si multumiri adresate divinitatii pentru mana cereasca abatuta asupra noastra , am primit si mesajul de confirmare al semnalului meu , un mesaj scurt , simplu si la obiect " let's go!"era timpul sa ne tiram.
pana am ajuns noi inapoi in clasa , ghiozdanele erau deja facute , tocilarii erau nervosi si morcovu' era in curu celor care inca nu se decideau de tabara cui sunt. dar mai important decat orice era ca pauza era aproape over, deci trebuia sa ocolim cancelaria si sa iesim prin spate , sa ne ascundem dupa zidu' din spatele cancelariei si sa riscam sa fim vazuti de DROSOPHILA MELANOGASTER , care" martea de la zece avea ore la clasa a zecea de la parter" , sau sa urcam pe deal spre terenuri , si sa-i spunem profului de sport ca suntem bolnavi si intarziem.... si eram oricum prea multi pentru manevra evaziva cu iesitul prin fata cancelariei " pentru o copie xerox " si schema cu ghiozdanele peste gard in dreptul portii . deci ce facem ? porfu' de sport e un dulce , dar cu droso o belim...
-ne riscam?
-da hai chiar am pofta de putina adrenalina!
-noi nu vrem mai! ce ne costa sa iesim prin spate pe deal?
-ocolim de ne ia dreacu!
-si eu am si pantofi cu toc!
-bun deci ne riscam.
-nu mai! eu nu vreau!
-atunci ocoliti voi pe deal noi ne riscam!
-terminati-va, ma! pauza se termina in 2 minute si nu ne separam! haide ne riscam ca e mai scurt asa si prinde locuri la birou( printre elevi termenul de birou rostit neaccentual puternic ci doar putin subliniat in fraza desemna barul de vis a vis).
bun calmez si spiritele , ocolim cancelarie , iesim prin spate, ne bagam in vechea sala de sport ca sa ne ascunde de profa de psihologie ( doamne multumesc lu tanti lili ca a lasat deschis! ) ia-o ep dupa zid:))), stai la panda ...totu liber...portile deschise... liniste.. se auzea numai droso cum tipa si balmajeste ceva despre napoleon ...
-haide!
LIBERTATE FRATE!
-eu vreau un red's!
-si eu.
-gatas! luam si niste kentane?
-ce!?
-bine !bine!azi nu..
- ce ma te tine din scurt?
-hai ma, termina si tu!

No comments: