Translate

Thursday 17 July 2008

II

abravia suna aproape in gol in casti caci n-o mai ascultam de mult ....plangeam doar gandindu-ma ca o ascult . imi placea sa cred ca exista cineva acolo care mi-o va dedica vreodata si mai ales dadorita ultimei parti cu " sute de pizde ar vrea s-auda asa ceva din gura mea.." menita sa distruga toate sperantele si sa sugereze ca oricum tot ce abereaza el pe acolo sunt doar vorbe goale si cacaturi , ca sa umple pagini albe ma face sa cred ca ar putea exista chiar mai multi ...singura problema era ca printre multe alte defecte de-ale mele n-aveam nici ochi albastrii asa ca se ducea dracu tot dinainte sa inceapa . si totusi am deviat de la plans... de ce plangeam? a da!

zi de octombrie, soare , aramiu ,cer albastru , nor de vata ce seamana cu o ..... ( am mai zis-o si o repet : NU MA PRICEP LA DESCRIERI!)ideea : era octombrie. o zi ca oricare alta , ne plictiseam la franceza ,eu desenam o casuta, fetele din fata se bateau pe sub banca provocand raareori bubuituri care ne trezeau pentru o secunda, se auzea o injuratura printre dinti si clasa ( 14 fete) adormea la loc, colaga-mea casca , profa abera ceva despre " si conditionnel". (nu -ti fa iluzii! urasc franceza! da' m-a trezit profa din somn ca sa ma faca sa repet acest titlu intrucat o deranjam pe colega exact in timp ce ea il anunta, urmarita cu interes de o taranca de la cuca macaii si o tocilara cu batic pe cap , care culmea nu era de la cuca macaii.)......sooomn!
-ce dracu vrei, fata!?
-am auzit ceva!?
-nu , doamna profesoara!
-bun ! atunci repeta ce am zis ultima data.
-pai......
-iesi afara!
si-am iesit....am avut grija sa salut repspectuos cu degetul din mijloc inainte de a iesi ,..oricum profa nu se uita la mine, dar persoana care trebuia sa vada asta a facut-o , deci n-a fost un gest irosit , unul dintre acele gesturi facute pentru a atrage atentia sau pentru a sugera ceva , pentru a da un semnal , pentru a-ti accentua disperarea sau intensitatea trairii intr-un mod subtil ..un gest care neobservat ar ramane inutil si irosit .
luasem cu mine si biletelul care ma lovise fix in ochi ( nu pot nega ca fata are tinta!) si cum tot culoarul era pustiu m-am hotarat sa il citesc : " vreau sa vorbesc cu tine!" . am crezut ca in momentul ala fac o criza , intru inapoi in clasa ma duc direct la ea , ii dau o palma si -i spun : "bine ma, genialitate concretizata intr-un chip uman, vreau sa te anunt ,in caz ca nu stiai ,ca noi ,muritorii, ne trimitem bilete numai in cazul in care VREM SA VORBIM cu destinatarul!poate ca un specimen de genialitate cum esti tu , ii trimite unui alt specimen de genialitate biletele pentru a-si manifesta dorinta subinteleasa de a bea o cafeluta la cofetarie , dar muritorii nu!"
neah! prea dramatic. si oricum nu-i mai vazusem mutra " sefului" de multa vreme si cumva asa vroiam sa ramana saptamana aia, desi a-si vedea mecla a lui care aducea un pic a viezure era pentru mine un motiv bizar de mandrie caci asta concretiza intr-un fel si accentua reputatia mea de " copil nebun" si-mi oferea o senzatie placuta de adrenalina dozata si emisa matematic si calculat in doze aproape insensizabile in organismul meu. simplul zvon ce suiera pe la urechilor colegelor mele usor -usor prin internat , devenea in curand o veste menita sa fie tarata prin cele mai sloioase noroaie ale grotelor adolescentine : barfa. barfa se transforma , alimentata constant de informatii noi , mai mult sau mai putin eronate sau elocvente, si in curand lua nastere reputatia! reputatia reflecta pupularitatesi felul in care esti privit in ochii societatii adolescentine , de multe ori independenta de tine , caci exagerarea este unul dintre cele mai populare hobbyuri umane. conform principiului selectiei naturale numai cei populari supravietuiau, iar popularitatea putea fi obtinuta numai in doua feluri : 1 esti o tipa de ma-sa, cu tupeu, atitudine , usor usuratica cu baietii de bani gata care au ce-ti oferi si o scorpie cu cei " inferiori"( NU ERA CAZUL MEU!) sau 2 REPUTATIE PROASTA!cumva confruntarile cu mister G dadeau bine.
totusi daca tot m-a dat afara asta insemna ca am cam ... o jumatate de ora libera asa ca de ce sa nu profit?!hai sa merg pe deal. cobor pe scara din dreapta coridorului ca sa ocolesc cancelaria , ma asigur ca totul e ok in dreptul cabinetului de psihologie ..bun niciun pericol si ies. prin curte nimic! femeile de servici aveau conferinta in dreptul magazinului si dealul inca mai fumega din pauza dar in rest nimic... n-aveam chef sa urc pana in deal ca sa asist la vreo ora de sport , cel putin nu singura asa ca cel mai bine imi faceam rost de partener . intru in internat , urc scarile cu grija caci poate dadeam peste mister G aflat si el " in inspectie". totu era ok pe culoar se auzea numa vocea inaltei sopranei a liceului , profa de english, cum zbiera si-l facea dobitoc pe unu , probabil pentru ca mesteca guma la ora ei domne'. merg pana langa usa celei mai tari clase din internat unde cealalta jumatate a clasei mele avea ora de germana
"-sarumana! imi cer scuze ca deranjez!
-buna!nicio problema.
-il cauta domnul diriginte pe vlad in elgatura cu programul pentru olimpiada.il puteti scuza un pic?
-da sigur nicio probblema. mergi vlad.(catre mine) oricum nu face altceva decat sa ma enerveze."
da stiu o sa zici ca sunt pupincurista , dar eu prefer alta formulare. sa zicem doar ca stiu sa ma comport admirabil si ireprosabil ca sa-mi vad interesul.
-asa mai. ce vrea dirigu?
-sa mergem pe deal , sa facem mijto de astia care fac sportu , sa admiram gagici de ambele sexe si sa fumam o kentana...fiecare!
-esti dusa!:)))haide!
sus , pe teren , clasa a doispea la probe. frate era octombrie nu pricep de ce se grabeau atat!? ma rog!profu' ne vazuse dar deja se obisnuise cu ideea asa ca ne-a facut un semn discret ca sa mergem si noi un pic mai sus prin padure ca incepuse " raidu".
-vezi ca o apucase disperarea iara. vroia sa vorbeasca cu tine.
-stiu.
-si? care-i treaba?
-probabil vrea sa o impac cu el. nu i-a picat bine ca i-a dat verde...zice ca-l iubeste si alte cacaturi d-astea dar sincer nici daca as vrea n-as avea cum sa o ajut.adica oricand pot sa aranjez ceva sa se impace , dar ceea ce e a nu pricepe e ca n-o s-o iubeasca niciodata .....
-adica ti-a cerut sa-l faci s-o iubeasca?! :)) ce proasta!
-nu ma! ea imi va cere doar sa-i impac , dar defapt ceea ce vrea ea cu adevarat e ca el s-o iubesca ... pare rau dar asta nu se poate aranja.
-bine da' pana la urma nu ti-a cerut asta nu!? asa ca da-i ce vrea.
-de ce!? sa ai tu de ce rade!?oricum treaba asta e pro bono, nu-mi iese nimic din ea. asa ca vad eu cum o aburesc ... nu ma mai bag in cacaturi d-astea pe degeaba.
-apropo de asta!ce zici de( si-mi arata o tipa in colanti negri 3 sferturi de ma-sa ce-i drept si prietena veche).. a!?
-:))) termina , ma , navlegea!nu-i de nasu' tau.
-hai ma da' stii bine ca poti sa aranjezi asta. hai ,ma, te rog!
-nu , ma!:)))
-te rog!dau o bere!te roog!
-nu:))!

No comments: