Translate

Friday 18 July 2008

III

terminasem kentanele si ne plimbam de nebuni prin padure si radeam ca doi cocalari ( o chestie cat se poate de misto ... credeam sincer ca e singuru liceu din tara care are o asemenea intindere si o asemenea padure in spate accesibila noua) cand vladut primeste o minge in cap ! head shot! era profu' ,se terminase ora.time to go down into the pits...
-si atunci tipa face: " tu, stii cata muie mi-am luat eu pentru BMW-u' ala!?
-du-te , ma!:)))
-Ana!
-uite-o ca vine! hai ne vedem la ora! zi lu profu' ca intarzii un pic. daca-l gasesc pe dirigu' poate gasesc si o scuza...da!
-vreau sa vorbim.
-ok!zi-le!..
si asa a inceput totul.

usa se deschide.eu bag un pic capu'.
-domnisoara, unde ati fost?
-saru'mana!am avut niste treaba pe la cancelarie...
-da!? foarte interesant. eu nu v-am vazut.ia mai bine vino , tu, la tabla!
cacat!
-da . 3 ,domnisoara, pe ziua de azi.
ma intorc catre banca nervoasa , desi stiam ca oricum notele alea nu le trecea niciodata.
-Ana!
-da, dom' profesor.
-stii ceva de domnisoara petrescu?
imi venea sa-i zic " da , desteptule, acuma imi spui ana!ce sa-ti zic?!da stiu ceva de " domnisoatra petrescu" e la baie , pisa ochii de 10 minute! din dragoste!"
-nu, dom' profesor n-am vazut-o.
-bine. ia loc si fi si tu mai atenta.
in banca nu ma astepta colaga-mea , ci o alta foarte buna prietena pe care o iubeam ca pe ochii din cap , insa, niciodata , la nicio ora , indiferent de ce , nu puteam sta dracu cuminte cu ea in banca.am inceput sa vorbim se seriale , de sex , faceam misto de profu' si pe nimeni nu parea sa intereseze disparitia " domnisoarei petrescu"
-deci ce facem mai departe?..ia zi ,tu, teodora! m-a bufnit un ras infundat si m-a mancat in cur :"ia zi , tu, teodora!"
-lasa, mai bine sa zica ana!(cacat, cand ma mananca tre' sa ma scarpin.)
-pai....aaaaa.....
-mai multa atentie si mai multa serizozitate ... de asta e nevoie . ramai in picioare!
nu fusese chiar asa de rau. din picioare mai bagasem in cacat jumate din clasa pentru ca ma strambam ca o vita cand se intorcea profu' asa ca in final nici macar ora asta n-a fost pierduta.
tocmai cand credeam ca n-are cum sa mearga mai nasol ziua asta intra pe usa " domnisoara petrescu" , plansa toata , alba ca varu' si mironosindu-se intr-un fel care putea provoca mila numai printre cei prosti . cu toate astea colaga-mea vine la mine aparent foarte afectata:
-ce-a patit?era clar : nu parea doar afectata , era sincer impresionata de schimonoselile ei.
-dragostea , draga! ce stii , tu, prin ce suferinte crunte trece?!
-mama, nu te stiam chiar asa o javra egosita.
-hai nu incepe si tu ca-mi sar toti dracii!stii prea bine ce vrea. mai lasati-ma dreacu' ca nu-s baba mafalda clarzatoare , da le da in bob , in cafea, in palma , iti descanta de deochi , de boli si de blesteme si -ti blesteama dusmanii. n-am licori magice de indragosteala , mancav-as!
-gata , ma, gata! nu dispera! spuneam doar ca poti si tu sa nu fi atat de directa.
-si s-o duc cu zaharelu' ca sa ce!? stii , uneori am impresia ca voi vreti sa o impac cu el numai ca sa aveti ce transmite in direct pe radio sant sau de cine sa faceti misto sambata seara dupa chefuri cand se face sinteza zile : care si cu cine a" marcat niste puncte".
-hai , ma, termina!nu mai fi asa de " mama ranitilor : mai bine sufera acum , decat sa isi faca deziluzii" ca stii bine ca nu-ti sta in fire. sa-ti amintesc ca inainte n-ai fi refuzat o asemnea oferta tocmai ca sa ai motive sa faci sinteza zilei sambata seara dupa ce plecam de la discoteca, sub pretextul cat se poate de moral ca" vrei sa te mai bagi intr-un cacat numai pentru c-ti place adenalina" . cel mai bun exemplu de moralitate!N-AM CE ZICE!!!
am bufnit amandoua in ras pentru ca replica era dintr-o sceneta mai veche , jucata destul de prost de niste colegute d-ale noastre. replica aia fusese tot ce n-a parut supraexagerat de dramatic , tras de par si prea schimonosit in toata piesa aia care trebuia sa fie o comedie.
-nu , ma! nu pot sa spun c-o fac pentru ca tin la ea, dar momentam am destule cacaturi pe cap si-mi ajunge adrenalina.
-ok. am inteles. buna, ba! ce faci , bro?
-buna! uite sunt de scarbiciu pe scoala. ana , vezi ca te cauta dom' director.....
ce spuneam eu mai devreme?!

No comments: