Translate

Sunday 8 April 2012

mi s-a spus sa nu mai folosesc 'daca'

Daca am putea rezuma a cunoaste un om la a ummple niste goluri am ajunge iarasi la concluzia ca mintea nu ne e nici pe departe 'cel mai bun prieten'. Acolo unde sunt goluri mintea noastra le umple tesand ite de fictiuni, creatii 'marete' ale imaginatiei, minciuni.E exact ca o boala mintala, dar bineinteles ca noi, majoritatea, suntem normali si sanatosi.
Adevarul devine un gen de... buldozer e cuvantul...care darama in secunde ceea ce mintea noastra a construit tot in secunde, dar omul a pus la baza unei constructii mult mai ample si mai palpabile numita colocvial legatura, in care au fost investite ore, zile, luni sau poate ani.
Nu am realizat asta pana cand nu am ajuns sa-mi doresc sa fac sex cu doi virgini fara sa stiu bineinteles ca erau virgini. Faina stare, nimic de zis! Toata numai goluri umplute cu fictiune, minciuni pe care le-am transformat in traire, in sentiment in dorinta. Nu vorbesc de o stare de o intensitate deosebita sau de o traire supra-umana! Uneori lucrurile mult mai mici si mai simple te fac sa vezi viata mai limpede.
Acum cat de 'veritabile' sunt lucrurile pe care le simtim atunci cand la baza lor e o minciuna sau cat de 'veritabile' sunt cele care au la baza un adevar...nu pot sa spun. Dar ceea ce stiu cu siguranta e ca mult mai usor darami o casa din paie decat o casa din caramizi...dar e mult mai simplu s-o cladesti pe prima. Dupa care din ele plangi mai tare depinde de tine exclusiv, nu?
Atunci cand plangi o casa din paie de fapt gemi de durerea cutitului pe care tu l-ai infipt in tine, plangi timpul pe care singur ai ales sa-l pierzi transformand iluzii in realitate si regreti sansa de a fi construit din caramizi sau de a nu fi construit deloc. Poate asta vroia sa spuna....
Atunci cand se darama o casa din caramizi...ei bine...nu stiu.
Dar iata cum ajungem sa ne convingem sa iubim iluzii, imagini, povesti. Nu suntem creati pentru adevar, nu suntem facti sa construim din caramizi. Poate ca nici n-a fost vreodata o casa facuta din caramizi caci ce om ar putea cladi din adevar?!

No comments: