Translate

Saturday 7 April 2012

-...nu mi-ai spus nimic.
-...ce-ai vrea sa-ti spun, Charles?
-Nu stiu...Poti sa incepi sa urli daca vrei ...ar fi un inceput.
-Charles! De ceva timp m-am dezobisnuit de a urla. E un obicei atata de barbaric nu crezi!?Atat de estic!
-Bine, Vero! Nu urla atunci! Spune-mi cat de vestic vrei tu care e parerea ta.
-Ha! De parca ai dat tu vreodata doi bani pe parerea mea!
-Serios?! Vezi ca toata fatada asta de impocrizie impusa te face sa pari si mai proasta.
-Vorbesti tampenii, Charles! Si pana la urma ce e rau in a fi mai putin inzestrat cu harul Duhului Sfant!? Macar esti fericit! Si in plus, arata-mi tu un barbat care isi doreste o femeie mai inteligenta decat el.
-...Ti-am zis vreodata ca pe gat de inteligent e umoru' tau pe atat e de arogant.
-Vai tu, Charles! Dar de cand rostim vorbe asa mari?! Nu ma intelege gresit! Dar cred ca in cazul tau, e mai bine sa ai prune in gura decat sa arunci cu cuvintele.
-Si-n cazul tau, Vero?!
-Ah,dragul meu Charles! Ce are o femeie ca mine daca nu cuvinte?!
-Serios! ma enervezi cand esti asa si stiu clar ca arzi sa spui ce crezi.
-Serios chiar ai venit aici ca sa asculti ce pareri am eu despre 'povestea' asta?! In afara ca e scoasa dintr-un roman de dragoste scris de vr-un autor din provincie?!Stii ca e vorba aia, poti sa-l scoti pe om din provincie , dar nu poti sa scoti provincia din om. Daca acolo ai crescut , despre asta scrii!
-Ana!
-Cred ca stii si fara sa spun! Acum te rog eu termina! dupa ce ca abia te vad din joi in Pasti.
-Ana....stii ca nu e adevarat. Poate nu mereu dar stii ca mi-a pasat ce ai avut de spus.
-'Poate nu mereu'!....Ti-a pasat cand iti cumparai pantaloni din Zara si parfumuri din Turcia!....si atunci pentru ca s-a intamplat sa fiu cu tine!...Calmeaza-te, lasa prostiile astea 'spirituale' si toarna-mi niste JD.
-...Stiu ca probabil crezi ca sunt un prost.
-Gresit, dragul meu Charles! Dobitoc era cuvantul la care ma gandeam. Da-mi niste gheata te rog!
-Auzi?! Eu ti-am criticat vreodata tie tampeniile!?
- Bun daca vrei sa ridicam tonul unul la celalat pot sa intru si eu in joc: cum vrei soprano sau alto?!
-Termina cu prostia asta de teatru!
-Eu ti-am cerut prima! Ti-am zis eu vreodata ceva in sparanta c-o sa-mi dai un sfat sau ca o sa-mi exprimi o parere?! TI-am cerut eu vreodata tie sau oricui altcuiva sa ma critici!? Mi-a pasat mie vreodata de ce m-a sfatuit lumea sa fac, mai, tampitule?!...Am mers putin pe soprana acolo, nu crezi!?
-Bineinteles! Atunci la ce deschizi tu gura, draga Vero?!
-Ca sa impart lumii intelepcinile vietii si pentru perversiuni cu care n-am de gand sa corup o minte virgina!
-..Tampita!..Iarta-ma chiar n-am vrut!
-Of, Charles! Un barbat nu trebuie niciodata sa-si ceara scuze in fata unei femei! Te scuteste de multe batai de cap si adevarul tau devine adevarul intregii lumi fara dezbateri si prea mari cautari.
-Deci crezi ca sunt un dobitoc...
-..sincer! Cu cine vrei sa vorbesti, Charles?!
-In primul rand nu Charles sta in fata ta acum si in al doilea rand vreau sa vorbesc cu Ana.
-Imi pare rau. Daca vrei pot sa tac, dar n-o pot scoate pe Ana din 'cutie'. Te-as ruga sa intelegi ca tin la tine, si as face multe lucruri ca sa intorc macar o parte din favoruri, dar ma iubesc pe mine mai mult. Si pe Ana ar manca-o de vie aici!
-....unde tii tu gheata?
-Daca nu e in raftul de jos al frigiderului atunci deschide congelatorul si ia un cutit din sertar.
-Ce?!
-Lasa ca pun eu.Trebuie sa fiu utila la ceva!....
-Unde ai invatat sa faci asta?
-Cica nevoia il invata pe om.
-...Ana, am simtit ca e bine.
-Esti sigur ca doar asta ai simtit? Nu te-a luat cu calduri sau ameteli sau alte d-astea?!Uite! N-am de gand sa spun ca e bine sau e rau pentru ca serios nu stiu ce sa zic- in fond si la urma urmei sunt doar o femeie. Dar in astia 20 de ani am invatat cateva raspunsuri pe care Ana le-ar oferi intrebarilor astora si sunt sigura ca daca ai intreba-o ti-ar spune: Asa pune Dumnezeu sabia in mana muritorilor.
-Ce dracu vrei sa zici?!
-din pacate,nu stiu si cred ca si Ana ar vrea sa afli singur.
-....
-Serios acum! Nu-i haios cum unii oameni trebuie invatatai sa-si asculte inima?! Ciudat e ca , contrar aparentelor, tu nu esti unu din ei, Werther! Pe tine te-ar ajuta mult mai mult mintea!

No comments: