Translate

Monday 9 April 2012

-Ce zici de pusti?
-In afara de faptul ca e 'gamer' si are 16 ani e absolut adorabil! Unde-ai gasit asa o minune?!
-Ce pot sa spun!?Internetul e un miracol, scumpa mea! Si parca spuneai la un moment dat ca varsta e 'doar o stare mintala'.
-La fel e si 'gamingul'.
 -Lasa asta! Eu cred ca are potential.
-Asta e noul fel de a spune ca vrei sa te culci cu un pusti de 16 ani?
 -Am toata increderea ca o femeie matura si respectabila ca tine poate sa abstractie de varsta lui si de mintea aia bolnava pentru o secunda si sa vada ca pustiul are umor.
-Tocmai!Nu are umor! E comic! Nu avem nevoie de comedie!
-Te rog frumos! Suntem femei! Nu e suficienta comedie in lume!
-Auzi de ce nu te apuci tu sa scrii in loc sa umplii teatru de scriitori aspiranti cu aer de provincie si fara par pubian?!
 -Ha! De parca nu fac deja suficient pentru locul asta?!
 -Vero! Vorbesc serios!
-Stiu ca de multe ori nu pare....dar si eu.
-Serios as avea nevoie de stilul asta subversiv al tau de a te feri de orice palma, ironie sau insulta. -Scumpa mea,... chiar tin la tine dar nu! Stilul meu de a fi va muri odata cu mine-imi datorez macar atata lucru. Plus nu vad cine m-ar putea juca vreodata.
-Sunt sigura ca sunt si actrite aspirante de 16 ani cu potential pe internet.
-Draga mea, tehnica subversiei vine cu anii.
-Parca  varsta era doar o stare mintala?!
-Anne, scumpo, aici nu e vorba de varsta! Aici e vorba de experienta! Poti avea experintele mele, dar nu ai experienta mea.
-Daca spui tu, Vero...
-Acum! Te rog da-i pustiului o sansa.
-Ok. Ii dam o sansa daca nu stie sa-mi numeasca nimic scris de Dostoievsky.
-Malefic! Dar sunt de acord! ma duc sa-l intreb acum.
-Vero! Gandeste-te la ce ti-am propus.
-Anne...te rog nu te simti ofensata, dar am invatat cu timpul ca nu toate ideile sunt la fel de stralucite odata scoase pe gura.
-....Am sa folosesc asta in urmatorul act....
-Bun! Ma duc sa-i spun pustiului ca poate sa inceapa sa vina de maine.
-Vero!
-Da?
-Cred ca ar fi mai sanatos sa alegem oameni pe criterii diferite de empatie...de acum inainte.



No comments: