Translate

Friday 6 May 2011

am zis!

ce-ar insemna sa fim mereu seriosi?!
NIMIC.

-mi-ar lua o mie de ani sa-i explic de ce am facut asta. ar trebui sa moara si sa se nasca din nou de vreo 15 ori si tot nu cred ca ar putea intelege.
-...cate vieti avem sa obtinem nirvana?
-unu la mana: intrebarea ta contine o speculatie, doi la mana: raspunsul meu ar fi o specualtie , trei la mana: nu are niciun fel de legatura cu ce spun eu aici si patru: 7.
-eu stiam ca noua.
-tu ma asculti?
-nu prea...
-...e bine ca suntem sinceri.
-da...bem ceva?
-un coniac?
-da.
-bun. da-mi si mie tigarile.

-tu mai devreme spuneai ca n-ar pricepe de ce ai facut ce-ai facut.el macar a inteles ce-ai facut?
-nu cred si dupa mult coniac prefer sa vorbesc despre viata ta sexuala mai degraba decat despre ...orice altceva.
-nu!
-si?ce planuri ai la vara?
-serios nu vorbesc cu tine despre asta.
-aha. deci pleci la...?
-da!doamne!
-sa stii ca gagica e misto.
-of! stiu unu'... te rog eu: nu pun botul.
-biiiine.sa stii ca trebuie sa renuntam la viata pe care na-am planificat-o ca sa putem avea viata care ne astepata?
-hai sa mai luam un coniac!

No comments: