Translate

Friday 23 July 2010

si dac-am crescut asta nu-ti da dreptul sa ma parasesti...
mai intai, cine ti-a dat dreptul sa te implici de la bun inceput?!trebuia sa nu te apropii de mine daca stiai ca asta se va intampla...
nu-mi spune ca "ti-ai indeplinit "misiunea"!" ca si cum ai astepta sa-ti raspund "esti liber sa pleci!"...

soarele nu e, s-a pierdut...
nu mai iese din amre ca anul trecut!

esti la fel de liber ca si mine. e decizia ta!
nu-mi cere sa-ti vorbesc sau sa-ti raspund din moment ce crezi ca nu gresesti niciodata....
nu-mi cere sa vorbesc, sa raspund, sa ma cert si nu indrazni sa -mi ceri vreodata sa ma mai joc.
am hotarat... de azi incolo jucam dupa regulile tale.
m-ai invatat ca deciziile nu sunt ale mele si chit ca stiu de la bun inceput ca n-am cum sa castig nici "meciul" asta mai indraznesc o data sa te contrazic.

si ploua, ploua, ploua peste inima mea!


m-ai invatat ca trebuie sa am rabdare, nu sa astept. azi daram eu toate astea doar ca sa nu o mai poti face tu vreodata.
poate ai dreptate si te-am tinut prea mult inradacinat aici , dar nu indrazni sa pleci reprosandu-mi asta...
nu eu am inceput!...nu eu te-am fortat sa alegi nimic!nu indrazni sa ma acuzi ca te-am obligat sa ramai!
m-ai invatat ca spunem prostii si ca mai bine tacem . ai stiut mereu ca pentru mine asta e ca si cum m-ai pune sa sap un tunel.acum am invatat si asta!

iar e vara dar ai plecat.
nu pot cladi castele din nisip uscat.

esti ignorant! esti rece! ipocrit!mizantrop!inconstient!cerebral!glacial!grosolan!imperinent!misogin
si mai presus de toate mincinos! si nu te prefa!nu indrazni sa te prefaci!stiu clar ca de data asta doare!
esti liber sa pleci...

No comments: