Translate

Sunday 4 July 2010

hea!

tot ce iubesti acum, zambetul, rasul, privirea aia calda, bataile inimii, sunetul respiratiei, atitudinea smechereasca- usor aroganta, curiozitatea detasata EU am creat.
toate lucrurile pentru care acum ai sacrifica tot sunt ale mele ; respiratii sacadate, strangeri de mana, atingeri de buze, lascivitate, instincte reprimate, dorinta.
tot ce adori acum e al meu!
ti-am oferit tot ceea ce am creat , ti-am oferit tot ceea ce aveam fara voia mea, deci nu astept recunostinta...
tate visele si toate sperantele , toate lacrimile si toate zambetele toate s-au nascut prin si pentru mine, deci sa nu cumva sa indraznesti vreodata sa crezi ca ceva din toate astea ti se cuvine caci tot ce ai tu acum e al meu.
si nu indrazni sa arunci ceva, nu indrazni sa te prefaci ca nici acum nu vezi ca am dreptate , nu indrazni sa pretinzi ca vei uita vreodata caci,cel putin de data asta, universul mi-a luat tot ce aveam mai bun fara sa-mi ofere nimic inapoi.

No comments: