Translate

Friday 6 January 2012

the forgiveness of sins

Ce-am facut!?
M-ai tinut in brate in timp ce plangeam si-ti indrugam minciuni despre o viata care n-a fost niciodata a mea.Dar plangeam ca si cum fiecare cuvant al meu era adevar...ma uimesc ca pot face asta...ma uimesc cat de mult am inceput sa cred si eu in fictiunile pe care le creez.
Si ma tineai in brate si-mi spuneai "La multi ani!" .Si eram fericita asa ca te-am urmat sa dansam si sa bem si sa ne mintim impreuna ca momentul ala a insemnat ceva pentru amandoi....
A doua zi puteam vedea in ochii tai ca n-a insemnat nimic...si eu am uitat de el pentru ca a fost o minciuna de la bun inceput.
Dar apoi te-ai uitat la mine, privirea oamenilor care impartasesc un secret, privirea aia a patruns in mine pana in adancuri si ti-am raspuns cu un zambet amar care iti spunea sa n-ai incredere in mine.Si ai inteles atunci ca minteam, ai inteles atunci ca momentul ala n-a insemnat nimic fara sa realizezi de ce.
Nu-mi cer iertare in fata ta, imi cer iertare mie...eu singura am infipt cutitul in propria carne si tot eu am inceput sa-l rotesc urland de durere...
Daca gloria zilelor apuse a insemnat ceva vreodata si daca ceva a ramas din vremurile alea, aceea e lectia despre oamenii care se ranesc singuri,oamenii ca mine...
Imi plang pacatele, imi iert pacatele si merg mai departe tot in pacat...

But in your dreams whatever they be,
You gotta make me a promise,
Promise to me you'll dream
Dream a little dream of me!

No comments: