Translate

Wednesday 4 January 2012

Ce poveste, mama!?Da-o dracu de poveste!
Iti place cum scriu?!Mi-am modelat parca mai mutl simtul estetic de cand sunt in Frankfurt.
Da am fost la tata(intrebare inevitabila) si da mi-a oferit sa raman (surpriza!?) si da am raspuns nu!Banuiesc ca nu te-a informat de toate astea din moment ce stiu ca te crede pe tine vinovata de plecarea mea.
N-as fi luat bani de la el dar m-am gandit ca poate voi avea nevoie in vremuri mai grele cand venitul de "fugara" nu-mi va mai ajunge. Si cum tot am atins acest subiect cred ca e cazul sa-ti inlatur orice urma de idee ca m-as prostitua(cel putin nu fizic).Nu fac altceva decat sa ma folosesc de "talentele" mele pentru a ajuta oamenii pierduti sa se regaseasca, bineinteles contra cost.
Acum ca stii clar cu ce ma ocup (ciudat cum recitind asta oricine altcineva ar crede ca descriu prostitutia cu un aer boem de dama de companie , nu cu un aer de curva din mahala) e timpul sa afli singura si pentru cine "lucrez". Nu sunt inca de nivelul Sofiei (si nu am mentionat numele ei pentru ca ea ar stii ceva e la fel de multa bezna ca si tine...sau poate nu)...Si apropo de responsabilitati trebuie sa fug!
Te pup mama draga!
Nu ma lua foarte in serios!

Cu drag si poate putin dor,
Veronica.

No comments: