Translate

Friday 14 August 2009

XVIII

am intrat in "living" multumita de felul in care i-o reteasem scurt, iar tibu m-a urmat supus, injurand printre dinti. El era inca acolo cu Bloda cu sutienu' desfacut calare peste el.
-NU TRAGETI! sunt eu lascarica!.oooo!scuze de deranj, boss!( pauza penibila)
-nu face nimic, tibule!(fals)oricum cam terminaseram aici. ( adevarat)
Blonda si-a incheiat sutienu' repede si prost, si-a luat maieul de pe jos si a iesit nervoasatrantind un "nesimtitilor!" nu stiu in ce masura adresat Lui si lui tibu cat mie si lui tibu.
-i-am zis sa mergem la mine-n camera sa fim mai singuei!
-aha! si-a vrut de n-a mai putut!
-eah ! un fleac m-au ciuruit!...da-o dracu!hai , ba, tibule, aprinde si tu lumina , pune-o muzica sa facem paranghelie ca cu pitipoancele-astea nu-i de glumit!
-boss, cred ca faci paranghelie singur!noi(ma ia pe dupa talie) avem de golit o sticla de jack pe sus.( atunci m-am trezit instantaneu , dar n-am crizat si am jucat in continuare " o sarba" de toata frumusetea)
-da' unde ne grabim, dragoste!?ajungem si pe sus. intre timp putem sa ne ocupam de domnu' jack , mancala-ar mamja, si pe-aci pe-o muzica, doua , trei!
am aprins lumina tragand cu ochiu' la fetele lor uimite : tibu de intorsatura situatiei , iar El pentru ca nu ma vazuse in intuneric, si probabil nici nu se astepta sa fiu eu.
am pus cd-u de petrecere, am dat boxele la maxim, mi-am luat paharu', mi-am aprins o tigara, m-am urcat pe masa si rupere tata!
n-a durat nici doua minute sa-i scot pe toti adormitii sau bativii de prin camere sa-mi admire prestatia , sa dsfaca sticlele ramase pentru a doua zi si sa se puna pe masa cu mine.
-ba, fritz, alea erau pentru maine, ba!
-e 3 dimineata, coae!e deja maine! hai, fato, zi-le! calle ochooo!
am tinut paranghelia in picioare pana la 6 evitandu-i pe amandoi . rupere pe mese, dans din buric, caraoke pe manele , shat-uri de tequilla, pahare sparte, scrumiere pline, bont, carti aruncate, sticle goale si voci ragusite. parea un peisaj trist si depravat , dar nici unul dintre noi nu s-a opus cand am decis sa depravam lucrurile un pic mai rau cu un dans in poala. eu am propus , deci eu ruma sa fiu prima , dar ca orice "tipa-bine", meritam o pauza de "reimprospatare" la baie.
acolo , katy jelea de vreo ora. nu observase nimeni ca aplecat desi toti observasera ca tibu dansa pe mese cu vreo doua gagici diferite de fiecare data.
-ce-ai ,katy!?( era mult prea retorica intrebarea)
-iar....niciodata, ma, niciodata nu pot!...am promis ca gata e ultima oara! nu-l mai las sasi bata joc de mine asa...dar nu pot.
lacrimile gele care-i inrosisera ochii mi-au amintit de ce ma feream atata de tare, de ce nu mai puteau sa-mi castige increderea, de ce nu cedam , de ce acceptam si vroiam totu' fara responsabilitati si angajamente, dar mai ales de cicatricile care purtau acelasi nume, unul singur , dar sufiecient: lucian.
toata lumea ii spunea viciu, dar eu nu putusem sa-i zic niciodata asa. ma trezeam uneori dimineata cu un dor nebun de el. si-atunci nu imi amintieam niciodata fata lui, ochii lui sau felul cum arata, tot ce-mi aminteam , tot ce stiam si tot ce conta erau lucrurile pe care mi le spusese, minciunile frumoase, vrajala si iluziile.
"-nu suport sa-mi spui asa!
-o sa ma lasi sa-ti spun cum vreau eu!
-s-o crezi tu!
-bine!mai vedem noi!"
ma plictiseam uneori si priveam telefonul asteptand sa sune, asteptand sa aud vocea aia care-mi spunea: "neata, printesa!azi nu-ti faci planuri esti cu mine!"sau macar un mesaj cu " noapta buna, pui!sunt obosit acum, promit ca ne jucam maine!"
uneori il vedeam seara prin baruri ,pe strada, la poker, labiliard sau la chefuri si am apuca acelasi dor si un singur gand imi rasuna prin minte: " daca as fi singura, as plange" dar nu eram , niciodata n-am fost.
uneori adormeam sera cu gandul la buzele lui , la limba lui si ramena pe buzele mele un zambet amar inecat de bucuria putinelor lucruri frumoase dintre noi.
iubisem! il iubisem , nu banii , nu masina , nu cadourile . il iubisem pe el!
am crezut ca incet-incet va trece, dar m-am inselat. un an a trecut de cand ne despartiseram. teoretic, eu ii dadusem papucii lui, dupa doua saptamani in care il cautasem ca disperata. practic, el nu avea nici cea mai mica intentie de a-mi raspunde( probabil deja era cu alta). teoretic, eu aveam 15 ani si eram insarcinata, practic el avea 20 , si mie doar imi intarziase. teoretic, eu aveam nevoie sa fin cacati pe noi de frica impreuna. practic, el nu avea nevoiee de copii( si daca aluzia nu a fost destu de clara mentionez ca nu ma refeream doar la posibila noastra progenitura).
aveam 15 ani , credeam ca sunt insarcinata, nu aveam pe nimeni langa mine, iar singurul om de care doar credeam ca am nevoie imi provoca in continuare ,a suta oara , alte griji , alte lacrimi , dar aceiasi sila.
obisnuia sa se plictiseasc. mi-o spunea in fta, cu nonsalanta, pleca lasandu-ma sa bocesc, sa-l caut ca proasta si se intorca dupa doua -trei zile (uneori mai mult) , beat mort, spunandu-mi de fiecare data acelasdi lucru.mereu se intorcea si totusi mereu il cautam asta pentru ca stiam ca exisat sansa sa nu se mai intoarca.
"iarta-ma,printesa!stii ca te iubesc! oamenii beti spun adevaru', mata!"
am rezsitat asa 6 nenorocite de luni. se implinea un an de la incheierea celor 6 luni si chiar daca incercasem sa ma apropii, incercasem nu doar o "cale de scapare", disperasem in cautarea unei exceptii de la regula , nu mai putusem ( desi chiar am vrut) sa simt mai mult decat atractie fizica uneori combinata cu un amestec de admiratie si repulsie pentru toti membrii sexului masculin.
devenisem misogina, mai misogina ca multi baieti si toate fetele care treceau prin ceea ce trecusem eu erau in ochii mei fiinte proaste, dar mai ales fiinte slabe. dezvoltasem un sentiment gfoarte apropiat de ura pentru cei slabi, pentru cei pe care eu ii consideram dependenti si lasi , dar mai ales pentru cei sensibili si sufletisti pe care ii vedeam inadaptatii societatii ( de fapt ai universului eu social).ma inconjuram de oameni "puternici" adica marlani, mitocani, reci , nenorociti si acizi doar pentru a evita sa ma vad pe mine in ochii celor dn juul meu.
-hai , katy, lasa!nu mai plange! spala-te pe fata si hai sa dansam!
-tu nu esti ca mine!..tu esti tare si pentur tine afost mereu usor.
il cautasem in ultimele doua saptamani mai mult ca niciodata. privind in urma la disperarea aceea vedeam un peisaj tragic, demn de mila, un apogeu al suferintei al unei fiinte slabe.eram eu , epriata la culme, cu lacrimi in ochi, nedormita de 3 zile cu mana tremurandu-mi ca varga pe tastele telefonului. eram eu fata aia cu ochii vineti de cearcan si rosiid e plans atintiti ore in sir la o scara de bloc mizerabila. eu eram fraiera aiacare a sperat pana il ultima clipa ca va cobori, ma va vedea si va veni la mine.

No comments: