Translate

Thursday 13 August 2009

XVII

in mod normal as fi vrut sa ma plimb ( de fapt asta era planul : eu ies, ma plimb, daca ma cauta bine, daca ma gasete primeste premiul, daca nu raman cu constiinta impacata si poate dau de vr-un urs)dar , ma luase o durere de cap crunta pe care daca n-o rezolvam urma ca povestea sa se termine cu min dand de mancare la boboci.
afara era frig si intuneric de fapt era frig de crapau pietrele si bezna , dar eu nu simteam si nu-mi pasa, respiram greu si stinsesem de mult tigarea. era liniste ,mult prea liniste , cel mai probabil se terminase si cd-ul si nu mai avea de mult cine sa il schimbe .
ma oprrisem pe bancuta de la intrarea in " curte", nefiind in stare sa urc cele trei teepte ale foisorului, amintindu-mi de ultima data cand fusesem beata : si-mi aminteam ca uitasem tot, uitasem cum de fapt am adormit in masina , baietii m-au trezit, morti de beti fiind au decis sa ramanem la mary acasa, dar ca si in copilarie cand adormeam pe unde apucam si mama ma muta in camera mea, ma punea sa ma schimb , sa ma bag in pat, sa-i spun noapte buna, a doua zi de dimineata uita absolut tot. parca s-ar fi intamplat ieri!de fapt s-a intamplat cu doua zile in urma.
-ce dracu faci, ma, aici!?
-ma uitam la stele( rad) mint! nu sunt stele.( rad iar)
-fato, esti penala!
-mai e cineva pe-aici?
-aici afara!?poate numa' ursii si bufnitele si noi.
-doi navlegi. (rad iara) sa nu te superi, tibule , ca te fac navleg stii ca te iubesc!tibule, mai era cineva inauntru?( nu asta vroiam sa aflu de fapt)
-nu stiu!
s-a lasat o tacere grea, penibila, care-mi indemna capul greu sa se culce pe umarul lat si puternic si buzele mele sa urce usor spre gatul lung cu miros de parfum barbatesc si poate intunericul patruns de cateva raze de lumina pierdute pe geam ( sau doar testosteronul) l-a impins sa-si coboare buzele mai intai pe frunte, apoi pe obraji, si tot mai jos pana la buzele mele.
mana mea a urcat usor pe bratul lui , pe gaty si s-a optir jucausa in carliontii castanii in timp ce mana lui cobora tot mai jos pe spate , inconjurandu-mi totusi ( cu o oarecare ezitare de a-si continua drumul) talia timp in care limbile noastre nu mai erau de mult in gura de care apatineau.
tibu era un tip despre care nu putusem niciodata sa-mi dau seama daca e frumos sau urat, dar nici nu-mi pasase vreodata si nici chiar atunci cand limba lui era pe gatul meu nu-mi pasa.constiinta mea ma mustra totusi pentru ceea ce faceam , dar o dadeam dracu' de fiecare data cand intervenea in planul meu de razbunare . nu-mi parea rau de katy sau de ceea ce faceam , in schimb, regretam ca soarta nu-mi daduse o unealta de razbunare ceva mai buna. totusi saruta binisor( niciunul nu s-a comparat vreodata cu campionul) si imi palcea la nebunie smecheria cu gadilatu' pe cerul plin de stele al gurii.
m-am oprit dintr-o data speriata de ceea ce credeam ca era sunetul portii.
-ce-a fost asta!?
-stai mai calma !ce sa fie ce?
-poarta , ma , omule!(ma tragea din ce in ce mai tare spre el, iar eu tot vroiam sa ma ridic)
-ce poarta , ma!?stai naibii calma.( ma trezisem , nu chiar de tot, dar constientizam ca intrasem in joc si trebuia sa joc asa ca am incetat sa mai opun rezistenta si m-am sprijnit de tot pe trupul cald ale cariu buze se jucau acum pe gatul meu)
-poate mi s-a parut ( am inceput sa chicotesc putin cam lasciv si am intors capul, zambind cu falsa inocenta, catre buzele rosii care ma asteptau insetate.)
citeam oamenii ca tibu ca pe carti deschise, le simteam imediat incordarea, iritarea, bucuria, setea, dorinta, dar mai ales placerea si poate era de la vin , de la parfum sau chiar de la mine , dar toti nervii din corpul meu simteau cum baiatu ma savura.
poate era asa sau nu , dar imi palcea sa ma mint ca am efectu' asta asupra lui. imi hramea orgoliu' personal si era mai pe gustul meu " fiinetea si rafinamentul " asta decat setea si nerabdarea muscaturilor lascive. ( in seara aia cel putin!)
-hai sa mergem inauntru!
-ti-e frig , dragoste?
-nu ,dragoste!( minteam) , dar as mai bea ceva jack!( nu mai minteam)
-betiva mea mica!( " mea" ala mi-a taiat de tot firu' si m-a imbatat mai rau ca paharu' de jack)
-hai!
am intrat in " casa de weekend" mai intai eu , prin bucatarie.m-am servit cu ce bautura mai era prin frigider in timp ce el ma privea rezemat de tejghea.
-de ce nai , tu, prieten?
-ce zici , tibule?( ma prefaceam ca nu-l auzisem)
-te-am intrebat de ce n-ai prieten?
-crezi c-as mai sta acu cu tine dacaas avea!?
-eviti sbiectu'!( ori eram eu prea beata ori tibu devenise destept de la prea multa bautura. crezusem ca i-am inchis gura in stil caracteristic , dar in mod clar , de data asta nu-mi iesise) hai lasa-ama pe mine si ce-i acu! de ce n-ai tu prieten in general !? adica nu stiu de vr-un an tot iti platesti singura sucu'.
-asta era!? crezi ca am nevoie sa-mi platesca cineva sucurile si tigariel atunci cand ies in oras , tibule!?
-hai , ma , ca glumeam nu te mai enerva degeaba!daca vrei nu mai insisit gata!
-ma ,tibule, ....t ma stii ep mien ..imi palce mai multasa , nu stiu...nu-mi palce sa fiu legata de cineva. stii cat tin la libertatea mea( am accentual ironica ultima fraza) plus de asta daca nu te-as cunoaste mai bine as zice ca-mi propui ceva.
-si daca ti-as propune!?( o spusese incet, propiindu-se de minesi eram deja fata in fata in momentul in care i-am raspuns)
-ai stii deja raspunsul!( apoi intorcandu-ma spre usa) hai sa mergem!







-

No comments: