Translate

Monday 17 August 2009

VIII-continuare

era frig, era iarna si aveam romana.colaga-mea statea de 6 ( pe dracu!isi trimitea biletele cu vlad) in timp ce eu scriam mesaje si profa' vorbea despre stilul beletristic.
-auzi!merge sa-i zic ca mi-e dor de el?
-nu stiu. cand v-ati vazut ultima data?
-(razand mai mult fortat)ieri!
-fata, esti dilie!?spunei ca mori de doru' lui...adica , te-nteleg!dupa 24 de ore si eu as fi la fel.
-mai taci, ma!
-nu mai! nu mai e ce-a fost o data!
-adica?
-parca ieri te lautai ca umbla dupa tine,te streseaza cu mesaje si te cauta mereu..si-acu!?ehe, fata,n-ai vrut sa ma crezi cand ti-am spus ca fie roata si patrata , tot se mai intorce-o data.
-cat de inteleapta sunteti, luminatia voastra!cand ati ajuns la acest nivel de supreama cunoastere, peste noapte!?
-fetelor!gata!
ne-am intors fiecare la ceea ce faceam, am incheiat totusi mesajul cu "te pup dulce", dar mi s-a parut prea siropos si prea aiurea asa ca am pus in scimb ":* cu:P in :O".
era ultima ora(ma rog!dupa programul meu) si ma pregateam .... ma pregateam de un nou bar obscur cu lumina proasta si cafea de tot rahatu'.

-tu, ai mai vorbit vreodata cu viciu de-atunci?
-ce?!..a nu!
-zi-mi sincer!...ai vrea?
-ce sa vreau? sa vorbesc cu el?
-da...nu stiu . sa stii ce face, daca e bine.
-ma , katy!habar nu am si crede-ma ca ma doare fix in cur de existenta lui. ...daca vroiam sa stiu ceva de el aflam si fara sa vorbim.(as fi vrut sa-i adaug ca asta cu sa vazi ce face e un pretext, dar m-am abtinut)
-de multe ori am incercat sa-l las pe tibu si sa uit de el, da' n-am putut. il cautam sa aflu ce facea si cand nu-mi raspundea cu zilele ...(lacrimile n-au mai lasat-o sa termine)
-katy!asculta-ma!e prima si ultima data cand iti impartasesc un astfel de secret personal pe care daca-l vei intelege te va ajuta sa treci odata peste asta....(am vazut in privirea ei ca se astepta sa-i marturisesc ca inca il mai iubsc pe viciu)...nimeni ,da' absolut nimeni nu te poate judeca vreodata pentru ceea ce simti , dar pentru ceea ce arati ca simti , o vor face toti!
am iesit din baie cu un gust amar in gura parasind "ranita" in durerea ei si anutand spre marea dezamagire a lui fritz ca ma duc sa bag un somn fiindca ma luase de cap.
am urcat in camera sincer obosita si m-am intons in pat privind pe geam lumina alba de dimineata de octombrie cu gandul la cafeaua amara in care mestecam plictisita in Ziua Aceia.

-ce face fata mea?
-bea cafea.tu, ce faci?
-o iau la pimbare!
era iarna , era frig si fulgi mari se jucau in parul meu si-al lui.am luat zapada moale in mana si am strans-o tare pana cand am facut un bulgare imaculat si rotund.l-am privit smechereste cu un zambet de copil fericit care-mi trada bunele intentii si am aruncat bulgarele meu de zapada rece.m-am trezit n zapada umpluta de sarutari calde si de-o liniste intrerupta de chicoteli zglobii. si cele trei bubuituri in usa m-au adus inapoi la realitate pe bune!
-smechero!m-ai fentat toata seara.
-tibule, chiar mi-e somn si chiar ma doare capu' n-am chef!
-ai, ma!tu!?sufletu petrecerii.distractia-n persoana!?tu!?n-ai chef!?

dupa " marea despartire" incercasem de multe ori sa ma refugiez spre alte domenii, dar singuru' lucru pe care il faceam cu placere si la care chiar ma pricepeam era distractia(cel putin asta credeam la 15 ani). m-am orientat deci spre discoteci, cluburi , cocktail-uri, tigari, votka si tequilla. dar distractia costa si cum nevoia il invata pe om am inceput sa-mi organizez singura propriile petreceri. la inceput ma bazasem pe doi prieteni ai caror parinti aveau baruri. cu timpul capatasem destule cunostinte detinatoare de baruri si destui prieteni care aveau la randul lor prieteni cu bani si chef de distractie. am inceput cu chestii restranse de 20-30 de oameni , o data pe luna. am ajuns la aranjat majorate si revelioane si cum nu duceam lipsa de inspiratie am ajuns si la petreceri tematice cu 60 de invitati si inca vreo 30 veniti "intamplator" sau " din curiozitate". nu ieseam intotdeauna pe plus, dar aveam ocupatie si nu-mi luasem teapa niciodata. lunile au trecut si ajunsesem in punctul inc are aranjam si 2 -3 chefuti pe saptamana asa ca mica mea "afacere" luase oarecum amploare.imi gasisem un tip care vroia sa fie DJ, dar facea asta din pura pasiune. tac-su si ma-sa despartiti, ma-sa cam proasta , ta-su full de bani, facuse baiatu' rost de 5000 de euro pe care ii bagase in statie si platane. l-am unoscut intamplator si i-am propus " sa facem afaceri impreuna". eu gaseam clientii, el facea atmosfera. ar fi vrut mai mult , dar fetita l-a refuzat pentru ca nu amesteca " dragostea cu afacerile" .
lucruile mergeau bine, imi faceam banii mei si nu mai aveam nevoie de mare lucru de la mama, dar problema cu distractie e ca nimic nu provoaca dependenta mai mare si nimic nu te face sa te ratacesti prin viata mai irecuperabil.
popularitatea crestea, notele scadeau. la sfarsitul serii trageam linie, scadeam cheltuielile si rameau banii. a doua zi dimineata aduman absente, dar aveam vreo 15 perechi de adidasi si imi permiteam sa fumez cate doua pachete de dunhill pe zi.cel putin o data pe saptamana eram in biroul directorului si tot la fel de des jucam poker cu vreo 2 -3 smecherasi de bani gata.

-vrei distractie , tibule!?du-te la balci si lasa-ma dracu in durerea mea!
-ooooo!..esti rea imi place.( m-am trezit cu el peste mine)
-tibule, da-te!esti pisat de beat !iesi dracu afara!
-hai taci! ca stii ca vrei ( incepuse sa ma sarute pe gat)
-tibule!da-mi dracului drumu'!
intre timp la usa mea intredeschisa se stransese droaia de "spectatori" printre care era si El.
-tibule, gata!
-da' ce , boss, ii fac ceva?!doar conversam si noi putin!(a venit langa noi , si l-a tras de pe mine)
-tibule, gata!...ridica-te si hai sa ne culcam!
-.......curva dracului!....te scapa asta de data asta cum te scapau pe vremuri kktu ala al tau de mary si cu bogdan!
in acel moment am clacat.nu stiu ce a urmat , dar m-am trezit calare peste tibu , carandu-i pumni in timp ce El tragea de mine sa ma ridice si katy zbiera ca apucata dupa iubirea-i ranita.

marea mea revelatie asupra drumui pe care il apucasem fusese mama. ne certam foarte des, plecam de acasa cu zilele cand imi canta mie, veneam inapoi adusa de mary, beata, injurand-o si zbierand moarta de speriata pentru ca " incearca sa ma racoleze nenoictii dracu!sa-i fut in gura pa toti!"avusesem intr-adevar noroc cu bogdan si cu mary care se bagau de fiecare data si ma scoteau din toate cacaturile in care intram nu pentru ca nu eram in stare sa-mi port singura de grija , cat pentru ca nu-mi asumasem nici un risc al invartirii prin "cercurile inalte".
mama devenise dependenta de calmante si somnifere. a fost nevoie de o supradoza , internarea in spital si venirea acasa a fratelui meu ca sa pot pricepe in sfarsit cat de mult rau ii facesem ei si cat de mult rau imi facusem si mie.
vara se termina si se terminau si "afacerile" mele. ma lasasem de chefuri ,ma reapucasem de scoala, nu mai calcasem prin baruri vre-o luna , coborasem din "cercurile inalte" si ma multumeam cu un chef pe luna pentru prietenii apropiati , un singur pachet de tigari pe zi si doar 6 perechi de adidasi. mai "rezolvam" oameni cu zile de nastere si majorate, pregatisem o petrecere tematica de halloween si rezolvasem cu cabanan de revelion , dar nimic nu mai era ca pe vremuri.
"va place aici?"
"e frumos , da'...nu prea!"
luam lectii de pian si imi placea tot mai mult desenu' arhitectural. renuntasem la pian pentru ca nu era de mine si de desenat...sa zicem ca o faceam din joi in pasti.nu renuntasem inca la visul de a-mi deschide propriul meu club si distractia imi crea n continuare dependenta, dar invatasem ca toate lucrurile se fac la timpu' lor, iar timpul meu clar nu venise inca.

-potoleste-te, fata, odata!ho!
ii caram pumni disperata si toata ura pecare o cumulasem pentru mine mi-am varsat-o pe tibu atunci cand urlam ca apucata in bratele Lui:
-de mana mea mori nenorocitu' dracu!pisam-as pa tine de inconstient nenorocit!da-ti-mi dracului drumu'!
m-am smucit din bratele lui , m-am infipt in pachetu de tigari si am iesit instantaneu pe balcon unde m-am incuiat timp de 3 ore doar eu , lacrimile si amintirile mele.

No comments: