Translate

Monday 4 May 2009

tot continuare

-hai cacat! eu nu mai joc!( zambetu' ala smecheresc si pervers trece prea repede intr-o schimonoseala amara si o privire plictisita)
-hai ma in pula mea! hai dracu' macar sa termibnam jocu!( si atunci am vazut dureros de clar unde era "buba" : EL era unul dintre acei irezistibili si magnetici smecherasi cu multe" toane" pentru care plansesem eu pe umarul lui mary de atatea ori ; mary, care ma-ntelegea desi nu spuneam nimic si desi l-ar fi durut prea mult s- o reconoasca. EL avea acele magnetice si fascinante " toane", acel " ACUM vreau ASTA!", acel " EU fac, EU trag, EU bag, EU le trag" , iar mary, mary avea aceea intrega esenta a fiintei atat de familiara , acel " sper sa... " si mai ales acel "tac si le fac". EL urma sa ma faca sa rad, sa zambesc , sa fiu in extaz, sa ma plimbe , sa ma vrajeasca , sa m-ameteasca , sa ma fute si sa se plictiseasca , mary urma sa ma faca sa plang, sa ma injure , sa ma educe , sa ma protejeze , sa vrea sa stie ca sunt bine , sa ma loveasca , sa curete mizeria mea , sa ma ia in brate , si sa stearga in tacere toate lacrimile de pe fata mea. EL urma sa-si revina , sa ma vrea iar , sa ma aiba iar, iar apoi sa vrea " acum , altceva ...mai tarziu ...mai vedem !' , sa zambeasca , sa aiba chef , sa nu aiba chef , sa aiba chef de altceva , apoi sa n-aiba chef deloc , iar mary sa ma injure , sa ma educe , sa-mi arda o palma , sa strige , sa urle , sa urlu , sa zbiere , sa zbier , si apoi sa curete mizeria din crizele si bocelile mele. EL era tot ceea ce vroiam , iar mary era tot ceea ce-mi trebuia.)

No comments: