Translate

Sunday 12 April 2009

XIV

si as fi vrut din tot sufletu' sa fiu atenta la joc si sa tin de taieri si sa le bag la timp si sa nu bag puncte total aiurea si sa tai atunci cand trebuia , as fi vrut sa injur cand pierdeam si sa fac ca dracu' si sa agasez tot baru' cand luam un joc si sa ma enervez si sa ma bucur si sa fac pe smechera,as fi vrut mult de tot sa ma pot abtine de la a ma holba pe rand la amandoi pana uitam de mine , dar cel mai mult as fi vrut sa ma pot opri din a-i compara.
-hai ma ca e randu' tau!(mary ma trezise!)
-ce ai , ma?! la ce te gandesti?
-("la faptu ca ai niste ochi atat de verzi")la nimic ,ma ! ( si ultimu' neuron face un efort supraomenesc si ma scapa de situatie facandu-ma sa-i arunc lui mary o privire plina de subinteles )am multe pe cap!( dar cred ca mai aveam vreo doi care m-au facut sa-mi amintesc ca era si El de fata si ca privirea plecata a lui mary sugera ca el pricepuse cu totul altfel privirea mea " plina de subinteles") ce e jos?
-dama.( si aveam si dama si totusi mana mea a luat un optar si l-a trantit sictirit peste cartile din gramada)
-vrei sa tai?(iara m-a trezit mary!)
-("da si tu ai niste gropite!")nu.
-pai atunci de ce-ai dat optaru'?
-am uitata ca optu taie. scuze!( " da si El are zambetu' ala de smecheras de ma termina!")pot sa-l iau inapoi?
-nu!
-da!
-("asa mary!pizda matii de cotac! a dracu' daca il iau inapoi!si Tu! clar puncte in plus pentru ca imi iei apararea!da' mary e dur si corect , si tu imi iei apararea si ma lasi sa trisez si ma protejezi , deci clar ai impresia ca am nevoie si ajutor si protectie! pe dracu' sunt mai independenta ca voi doi la un loc! macar eu stiu sa prajesc un ou fara sa devastez jumate din bucatarie apropo de tine mary ca acuma mi-aduc aminte cum veneai la mine cand era ma-ta plecata ca n-ai ce manca pe acasa!!DOAMNE! ce tampenii debitez!sinapsez prea mult!)gata le iau!
-pai ce dracu' de cinci jocuri taie optu' si ea a uitat!( " asa , ma, marie, ma! fi dura! ce dracu' numai cu unu' cu nume de femeie n-as umbla!")
-las-o , coaie! nu vezi ca e bulversata?!(" ah zambetu' ala ma termina! da' al dracu ce " ironie fina" pe curu ' tau!....NU MAI ZAMBI LA MINE ASA CA MA TERMINI!)
-hai du-le!
dar n-a asteptat sa le duc eu , si mana aia puternica , cu muschii incordati si vene proeminente si cel mai lucrat brend de 35 din cate vazusem ia usor cartile si mi le pune in fata lasand prin aer o dara de ...("dracu' s-o ia de ce da' e mai mijto decat bvulgari -dark temptation")

No comments: