Translate

Sunday 29 March 2015

-din cand in cand mai scriu. nu stiu de ce.
-de ce nu?
-n-am timp. n-are rost. nu mai pot scrie in stilu in care o faceam odata. n-am inspiratie. nu vin cuvintele. plus in doua limbi compelt diferite....e ciudat.
- ai scrie in engleza?
- da si nu....e complicat. oricat de fluent vorbesti o limba straina a scrie e o chestie de stil, de esenta, e o chestie cu care te nasti, ceva ce mostenensti. poti sa lucrezi spre a deveni mai bun, dar stilu nu se invata.
- asta e parerea ta.
- ....poate ca da.
- in fine. cum a fost vineri?
-a fost mult mai bine decat ma asteptam. a fost ciudat si-n acelati timp frumos.
-ciudat?
-stii ca lucrez in principiu numai cu barbati. in general e un sector compelt dominat de 'sexu puternic'. dar e ok, nu  m-a deranjat chestia asta niciodata, ba din contra m-am folosit intotdeauna de treaba asta spre beneficiul meu. dar nu stiu, cand aduni 300 de oamnei impreuna reazizezi cam ce insemana sa fi o femeie in industrie. dupa ce-am laut trenul spre bristol, ne-am oprit sa bem ceva inainte de ceremonie. singura femeie printre vreo 50 de barbati. crede-ma nu e deloc atractiv.... nici macar nu m-au servit la bar.
- haha. hai lasa-ma.
- pe bune! aveam un decolteu cam cat pot sani mei sa duca de adanc. singura femeie intre 20 de barbati toti stand la coada la bar si absolut nimic. a trebuit sa astept sa-mi vina randu si inca ceva.
- unde-a fosr asta?
- ne-am oprit initial in afara garii centrale, dar ceremonia a fost la cabot. bineinteles ca ian a trebuit sa comenteze cand am sugerat sa luam scurtatura, peste avon bridge. dar a fost hilar. 'celalata' ana purta tocuri biata de ea! si toate stradutele laturalnice sunt pavate. plus ca a trebuit sa trecem prin subpasaj. a fost amuzant.
-tu si ian inca maisunteti apropiati?
-...mai e ciudat. avem momente  bune si avem momente proaste. cred ca e a devenit din ce in ce mai greu pentru el sa faca distinctia intre cand imi e prieten si cand imi e sef. nu sunt tampita! stiu si eu ca avem o relatie complet disfunctioanala si nesanatoasa, dar am zis ca atata timp cat voi avea de castigat din chestia asta n-are rost sa incerc sa schimb ceva. acum....nu stiu daca punand in balanta ceea ce pierd si ceea ce castig se mai meria.



No comments: