Translate

Wednesday 21 September 2011

let the only sound be the overflow

-Pe ziua de azi ajunge.O luam de la capat maine la aceeasi ora.
-Veda?!
-Da.Spune!
-....Tie nu ti se face uneori dor.... sa fii om?!
-Oamnenii, Ray, nu stiu ce sunt,nu stiu ce vor sau pentru ce traiesc.Se chinuie inutil crezand ca lupta pentru scopuri mult mai marete decat ei si se trezesc intr-o zi ca defapt orice gest facut vreodata poate fi redus la propria lor persoana si la propria lor viziune despre bunastare.Nu sunt constanti desi adesea previzibil, nu sunt organizati si isi petrec cea mai mare parte din viata facand erori.Sunt incapabili de a trai singuri desi egoismul e tot ce-i pune in miscare,incearca sa se organizeze desi sunt incapabili de a urma sau de a fi condusi ...de ce mi-ar fi dor de asa ceva?!
-....nu stiu de ce ....mie imi ...
-Ray!...Asta ne-au oferit Apele...
-Dar daca....
-Ray, cred ca cel mai bine ar fi sa uitam gandurile astea.Hai cu mine.
-Veda...noi toti ne-am temut de moarte desi era singurul lucru real...Noi toti am fost ...oameni.
-Dar noi toti am murit , Ray...suntem mai mult de atat acum.

No comments: