Translate

Monday 22 August 2011

e plina lumea de nebune

-Ai vazut-o?!E terminata!
-Ale tineretii valuri!N-ai ce-i face.
-Si-a cautat-o!
-Ca noi nu ne-om fi cautat-o niciodata!
-Hai lasa-ma!Nu compara ce faceam noi la 15 ani cu ce-a facut ea la 15 ani!
-O adevarata abominatie!Ma mir ca n-a crapat cerul!
-Tie ti se pare normal?
-Pe cat de normal poate fi orice lucru-n lumea asta.
-Esti tampita!
-Da!Pentru ca port discutia asta.

Vorbeam cu Charles despre femei(si n-a crapat cerul) si din plictiseala sau din drag i-am divulgat unul din marile secrete care fac lumea sa mearga independent de vointa noastra: ca nu exista eternul mister feminin!(Nici macar in carti scrise de berbati-si in alea de femei cu atat mai mult.)
Nu stiu de ce i-am spus asta: clar nu pentru ca e un adevar pe care orice femeie ar trebui sa-l ascunda si orice barbat ar putea avea o sansa in plus sa-l stie.I l-am spus degeaba!Cum spune un copil altui copil ca nu exista Mos Craciun!
Eu nu m-am batut niciodata cu copiii care-mi spuneau ca nu exista Mos Craciun.Nici nu m-am certat cu ei vreodata, dar nici ca i-am crezut vre-o secunda.Din contra imi era mila de ei!
Asa si cu Charles...

(Viata asta ...cat e de sublima!Si n-o spun ironic si plina de inversunare veninoasa!O spun la fel de sincer cum credeam candva in Mos Craciun!)

Sa poti avea la 18 ani puterea unei femei la 28 e tragic!Si o spun pentru ca am avut-o!E ...e ca o sarba olteneasca in care intri beat crezand ca-i hora romaneasca si din care nu mai poti iesi pana cand nu se opresc lautarii....sau DJ-ul.Cine te baga?!Conjunctura bat-o vina!(Cu prea multi intelepti m-am luat in gura ca nu poti face abstractie de ea tocmai ca se se ajunga inapoi la vorbele mele contestate, dar nu asta e ideea.)Cine te scoate?!Nici dracu si nici bunul si milostivul Dumnezeu-indiferent ce nume ar purta.
Dar se zice ca ce ti-e scris in frunte ti-e pus sau dupa caz, in palma...si puterea data pe mainile cui se considera ca n-o merita poate e menita sa nenoroceasca pe unul ca sa salveze pe mai multi...
...sau poate nu.

Si multe, multe sarbe se joaca pe plaiurile mele mioritice. Si de ce sa mint?! Cand aud "chemarea" lautelor mai -mai ca m-as ridica de pe scaun.Si uneori o fac...si cand vantul adie usor si cerul tace nu-mi pare rau...nu-mi pare rau nici cand vantul zbiara si cerul plange...dar asta pentru ca a am inceput sa prind cum se joaca.

Asa ca Mos Craciun sa va aduca sanatate si de toate!


I got a girl in Paris I got a girl in Rome
I even got a girl in the Vatican Dome
I got a girl right here I got a girl right there
and I got a girlfriend everywhere!
I got a girl on the moon I got a girl on mars
I even got a girl that likes to dance on the stars
I got a girl right here and one right there
and I gotta girlfriend everywhere!

No comments: