Translate

Tuesday 12 October 2010

"priveam secundele cum fugeau de mine si auzeam linistea lui blaga! auzeam cum lumina se izbeste de geam si priveam clipele cum se pierd in marea infinita a trecutului!
atingeam spuma marii prafuite si suflam usor in lumina rosiatica a verilor pierdute si-a anilor trecuti.imi scapa printre degete vantul pentru ca eu il lasam .atingeam valuri inegrite si suflam usor in caldura imaginilor insorite cu veri si ani ingropate in mine.vantul se juca printre degetele mele pentru ca eu asta vroiam."

-nu!asa ceva nu!
-e gunoi.
-bun!esti de acord! deci nici nu-i devoie sa mai fac o argumentare.
-daca ai 3 motive logice si coerente, incepi slab si inchei printr-o dezvoltare a argumentului forte : te rog!
-tu, ai citit cacatu' asta inainte sa mi-l pui in fata?
-sincer... nu. dar vreau sa te aud criticand spontan.
-stii?e chiar fain!uite! e o rubrica saptamanala in monumentul ala de iprocizie de ti-l insusesti ca revista literara...ah!cum ii zice ,ma?
-aha...ai devenit previzibila sa stii.
-doar pentru ca tu n-ai invatat ca psihologia inversa nu mai functioneaza de mult nu inseamna ca eu sunt previzibila.
-poate nu la tine desi tot ai sa-mi dai o argumentare.
-si-au batut joc si de asta!
-de carte?
-de singura cafea den tonomat pe care mai sufeream si eu s-o beau.
-scuze , lady! te scot la un starbuck's!
-am avut eu nevoie vreodata d-un barbat pentru ceva?
-vrei sa-ti raspund?!
-nu stiu!chiar vrei sa dai tu raspunsu' la asta!?
-aha...acida , nervoasa, colerica, dependenta de tigari -5 silabe: previzibila.
-bravo!ai urcat in ochii mei pe scara evolutiva.
-ceea ce , scumpo e aproape imposibil.
-...da pentru ca ai uitat ironica.
-mai tii minte?
-ce?
-cand traiam!
-inainte de a deveni ipocriti si a ne castiga existenta din lucruri in care nu mai credem de mult folosindu-ne de pretextul jalnic ca e totusi existenta cea mai apropiata de imanentul fiintelor noastre interioare -in care am incetat sa mai credem tot cam atunci?
-cam asa ceva.
-e scrisa de-o adolescenta in calduri. a folosit probabil toate sinonimlee si antonimele neologice pe care le-a putut oferi google-ul pentru fiecare cuvant al unei manele de-a lui guta si asa s-au nascut cele 5 paragrafe care mi-au ucis 3 in cel mai poetic si dureros mod pe care mi-l pot inagina.dar e doar o opinie!
-pe scurt: nu publici.
-pe scurt nu-mi mai adu asa ceva.
-unde-au disparut poetii?
-au murit odata cu fowles. pe care apropo l-as reedita mai degraba decat sa public asta.
-argument forte. bravos!
-hai sa ma vand pe un starbuck's.
-la mine sau la tine?
-unde ti-e mai comod.
-hai te rog aici e vorba de tine.
-daca-as vrea s-mi fac probleme cu privire la o eventuala intarziere la redactie m-as vinde altciuva.
-asta e subtilitatea aia extravaganta si de finete pe-o cautati domnisoara?
-argumentul forte: i-as inmana personal un al doilea nobel hertei muler decat sa public asa ceva.
-stii ca-mi palce cand esti in toane bune.
-....stii ca suntem morti de mult?!
-...da!
-twain spunea...
-sa nu pui niciodata semnul exclamarii atunci cand scrii e ca si cum ai rade la glumele tale.
-si totusi...
-uneori e necesar sa radem la glumele noastre.
-te-am invatat tot ce stii!cum dracu de-ti mai aduci aminte asta?
-n-o sa uit niciodata cum as fi vrut sa...
-sari pe mine sau pe geam cand ai intrat cu rahatu' ala de manuscris cu pretentia ipocrita de a ti-l insusi drept carte?
-haideti, doamna!
-nu-mi ma fa mai batrana ca lumea.
-deci totusi argumentu' forte?
-si sadoveanu scria mai bine.

No comments: