Translate

Saturday 2 October 2010

mofturi

a durut si a trecut si asta.
intr-o singura privinta te-ai inselat totusi: eu am fost margareta indragostita de maestru nu margareta cea cu multe jucarii care mai vroia inca una, nu ai fost un trofeu.
mi-am castigat de mult trofeul. eu vroiam mai mult de atat si nu vedeam lucrurile asa. nu ai fost un capriciu, nu ai fost o incapatanare, nu ai fost un teritoriu nou de cucerit, nu ai fost "vreau sa-mi dovedesc mie ca pot...". de ce? pentru ca am putut!pentru ca am cucerit, pentru ca mi-am facut moftul si nu m-am oprit...
am continuat sa continui!am continuat sa vreau sa raman, am continuat sa vreau sa ramai, am continuat sa te iubesc chiar si fara sa-mi doresc sa ma iubesti inapoi.
si m-ai iubit!si nu te-ai oprit!inca o mai faci si-o stii...
pacat ca nu mai conteaza!pacat ca am plans desi stiam asta.pacat ca acum zambesc desi poate ar fi fost mai normal sa plang.
daca acum mai vreau ceva astea da! dorintele astea chiar sunt mofturi! chiar e un moft ca vreau sa ma uit in ochii tai si sa te oblig sa-mi spui " nu te mai iubesc!" pentru ca stiu ca n-ai sa poti.
e un moft ca vreau sa ma tii in brate si atat.
e un moft pana si faptul ca vreau sa rad cu tine. e un moft si faptul ca vreau sa mai bem o cafea si sa vorbim despre lume. e un moft faptul ca vreau sa fumam o tigare si sa tacem.
e un moft faptul ca din cand in cand te sun ca sa-mi spui ce mai faci, unde esti, pe cine iubesti. iti fac un moft vorbindu-ti despre ce mai fac, cum mai sunt, ce planuri mai am si ce vise imi implinesc.
e un moft sa-mi cer sa traiesc frumos. e un moft sa vreau sa vorbesc cu vechiul tu. e un moft sa vreau sa-ti vorbesc despre noua eu si e un moft de-al tau sa nu vrei sa asculti nimic din ceea ce totusi iti spun uneori despre ea.
e un moft felul in care ma descoperi, e un moft felul in care ma revoltam pe tine. e un moft ca acum zambesc impacata cand ma gandesc la tot ce ma revolta.
e un moft felul in care te faci ca nu exist atunci cand sunt in fata ta. au fost un moft lacrimile mele pentru tine si tot un moft e acum si zambetul de pe chipul meu cand ma gandesc la tine.
e un moft al meu sa stau si sa astept . la fel cum e un moft al tau sa nu astepti niciodata nimic.
au fost un moft deciziile mele. de-asta azi e un moft faptul ca nu mai decid eu nimic. e tot un moft faptul ca decizi atat de multe desi spui ca nicio hotarare nu a fost luata de tine si pe niciuna n-ai putut si n-ai sa poti vreodata s-o influentezi.
a fost un moft de-al tau s ama minti. a fost un moft de-al meu sa te cred.
e un moft de-al tau sinceritatea, e un moft de-al meu faptul ca nu mai vreu sa o cred.
e un moft al nostru faptul ca ne vom vedea totusi intr-o zi si poate cel mai mare moft al nostru e ca am facut din ACUM -imposibil si din MAINE- poate purtandu-ne de parca am trai o vesnicie , desi candva am incalcat legea asta spunand ca niciodata noi doi nu vom face asa.

1 comment:

Irina said...

Doamne, cate mofturi 8-|