Translate

Monday 26 April 2010

ma trada privirea!

zambetu' imi transfigura fata emanand aroganta pura si lascivitate perversa in timp ce fumu' de kentane se disipa atent si aproape speriat de teama sa nu-mi perturbe starea. mi-am fortat cumva degetele sa-si opreasca joaca dar atat de subtil incat calmul amplifica in mod natural toata atotputerea care-mi inunda venele.
mianile era pozitionate de-o asa natura incat impuneau contemplarea acelei puteri pe care-o emana intreaba mea fiinta.
respiratia imi era aproape glaciala, perfect regulata , fara urma de ezitare.
pozitia nu intimida prin ostentativitate, frapa prin certitudinea diabolica a succesului sigur.
narile se dilatau de la parfumul succesului si gustul lui imi imbata fiinta matematic in doze exacte, aproape perfecte.
dar in ochii mei se vedea furtuna devastatoare care domnea peste intregul meu si adevarul omniprezent si incontestabil al esecului.
scantei fulgerau implorand mila si o umezeala ciudata, aproape insesizabila, imi ucidea si ultimele sperante.pupilele mi se dilatau disperate cautand supraumanul divin undeva in afara haosului launtric dezlantuit in mine.
lumina patrundea in mine pana la cauzele durerii pe care instinctele primare se luptau inutil sa o reprime, si le amplifica!
pierdusem! si ma trada privirea!

remember those walls i built!?
well baby they're tumbaling down!

No comments: