Translate

Tuesday 6 April 2010

let's play!

ma priveam speriata cum tremuram ( eram speriata pentru ca tremuram sau tremuram pentru ca eram speriata!?) si totusi aveam puterea sa rad (un ranjet de hiena insetata de sange proaspat, un ranjet surd pentru orice in afara de singurul gand din mine).
imi raspundeam mie, si totusi nu plangeam(era atat de natural si de firesc ca prima reactie- aceea de autoaparare- sa fie dictata de animalism). regina nu poate plange in fata supusilor!( asa ca rade, atat de fals , atat de fortat si totusi insesisabil in comparatie cu toata fatada aia vopsita in culori de bon ton) inca o minciuna se pierdea in noian (si inca un act se incheia pe scena teatrului meu...vroiam cortine!)

m-am scuzat mintind din nou (notiunea de adevar o pierdusem de mult din imposibilitatea mea de a o cuprinde sau de a o intelege),dar cu stil( n-am negat niciodata ca joc exceptional) incat aproape ca si eu ma credeam ( in mine era totusi ceva ce distingea disconcordanta intre teatru si viata- si poate adevaru' nu era imposibil de cuprins , poate doar de redat).n-am asteptat sa-mi hranesc orgoliul cu expresiile lor ( desi aveam disperata nevoie sa stiu ca sunt incontestabil crezuta) si-am iesit(si cortina a picat!)

afara ploua!( am multumit cu fiecare fibra din mine unei divinitati in care credeam selectiv si careia nu-i cerusem niciodata nimic mai mult decat iertare)puteam respira(si adevarul din mien putea sa strige , putea sa se reverse si sa-mi inunde toate venele , sa-mi hraneasca intreaga fiinta pentru ca eram singura doar eu cu mine). scena mea era goala , fara public.( era intuneric in mine si nimani nu m-auzea , nimeni nu ma vedea , doar eu cu mine si ploaia calda ce cadea din ochii mei.)paseam incet si desi tremuram nu simteam frigul de afara(il simteam inauntru), respiram sacadat dar nu ma simteam obosita (decat inauntru)si ploaia nu mai cadea (decat inauntru).

priveam usa asteptand sa se deschida singura ca sa pot sa intru(eram pregatita pentru publicul meu!). am tras aer in piept si l-am suflat usor afara ca pe fumul de kentane( chiar!? cum de uitasem sa fumez o tigara!?)dupa care am gasit in mime minciuna perfecta( cortinele au fost trase!incepea un nou act!)

2 comments:

Catherine said...

Noh, nu am obiceiul sa zic "Hristos a inviat" nu stiu de ce... iti zic sa ai o vacanta placuta :))
Si nah... ca daca zilele astea a plouat in draci, primesti in dar 'sunshine award'. sa-ti mai inveseleasca zilele ^_^
noh, vezi pe partea dreapta a blogului meu ^_^

Catherine said...

sa ma corectez, pe partea stanga, ca mutai mobila. sarbautori fericite!