Translate

Thursday 29 October 2009

azi.

am invatat azi ca a fi ori foarte optimist ori foarte pesimist nu compenseaza in a te face un om realist. din contra! te face un om dezechilibrat.
am realizat azi ca niciodata nu voi sta cu berea si cu paharul central, in fata mea . berea va fi in dreapta si paharul in stanga( sau invers). la fel si tigarile mele si bricheta, caietu' si cartea, prietenii si familia, deciziile pe care le iau si actiunile pe care le fac in sensul asta.
am constientizat azi ca drumul meu va fi intotdeauna" la dreapta" sau " la stanga" , niciodata "drept inainte!" .
dincolo de toate "revelatiile" mele , dincolo de tot dezechilibrul ce se naste din ele si ma caracterizeaza in absolut orice as face exista si oameni care pot scoate tot ce e mai bun din mine , la fel cum exista si aceia care intotdeauna vor scoate tot noroiul,mocirla si mahalaua din mine....(nu exista nimeni care ma poate face sa le arat pe amandoua, inca!)

sa nu se inteleaga gresit! sunt fericita asa cum sunt si nu m-as schimba pentru nimic in lume. asta sunt! asa ma caracterizeaza si atata timp cat voi iubi viata si libertatea si tot ce prin subiectivitatea mea e frumos si merita, atat timp cat voi putea asterne pe hartie ganduri si trairi , atat timp cat voi fi ascultata si auzita , atata timp cat linii subtiri si carbune negru vor naste din alb imaculat "incantari" vizuale , atata timp cat respir si traiesc si rad si plang imi iubesc viata! si nu ma voi schimba decat in ceea ce EU consider ca e bine!

sa revenim deci la prima categorie de oameni mai sus mentionata pentru existenta carora ii multumesc divinitatii! ii multumesc pentru sansa de a-i cunoaste, de a-i avea langa mine si de a-i iubi!azi ii iubesc mai mult pe lia si pe vlad.
o iubesc pe lia pentru ca ma face zi de zi sa ma cunosc tot mai bine , pentru ca vorbeste aceeasi limba cu mine si orice i-as spune oricat de codat, orcat de subtil , oricat de mascat si ascuns , oricat de incet sau oricat de mut ma va intelege perfect. o iubesc pentru ca nu e mereu de acord cu mine , o iubesc pentru ca ma asculta oricat de mult as abera, o iubesc pentru ca imi da puterea sa fiu tare exact atunci cand simt ca nu o mai am, pentru ca ma ajuta sa constientizez singura care sunt limitele si sandardele mele . o iubesc pe lia pentru profunzimea , poetismul si calitalea conversatiei . o iubesc pe lia pentru ca e o artista , e o filozoafa si e in acelasi timp un copil visator si adorabil.si altele...
il iubesc pe vlad(numai prostii or sa priceapa un kkt din asta!) pentru ca e oglinda mea!ma confrunta cu mine : atat cu partile mele bune cat si cu defectele mele. il iubesc pe vlad pentru ca suntem pe cat de asemanatori pe atat de diferiti, il iubesc pentru ca stie de fiecare data ca manifest rautate numai atunci cand de fapt am nevoie de iubire,pentru ca stie sa ma asculte, pentru ca se pierde in sirul ideilor" filozofice" la fel ca si mine , pentru ca sutem ca doua planuri concurente: ne intersectam intr-o infinitate de punte , dar ne si despart o infinitate de punte ( o ard in termeni matematici:)) ), pentru ca stie deopotriva sa ma critice si sa ma aprecieze, sa ma scoata din sarite si sa ma faca sa rad , sa ma certe si sa ma ia in brate. il iubesc pentru ca stie sa treaca de ambalaj si sa ajunga la eu cea bruta , fara ascunzisuri , fara ocolisuri. il iubesc pentru ca cedeaza si face compromisuri doar pentru a ma face fericita , pentru ca ne mistocarim doar din afectiune pura si pentru ca dincolo de toate astea ma respecta asa cum il respect si eu pe el.si altele...

nu doar pe ei ii iubesc ( sa nu te superi :X) dar AZI pe ei doi ii iubesc cel mai tare!

2 comments:

Irina said...

m si u si i si e :)) dezleaga anagrama.

o da! said...

:))) cred ca ai vrut sa zici iemu da corect e iemo:)))