Translate

Sunday 12 July 2009

azi..

azi voi fi nervoasa, poate chiar trista , azi imi va parea rau ...nu voi plange totusi ( sa nu-si faca nimeni iluzii) desi ma voi gandi la multe timpuri mohorate care au trecut si care vor trece.nu vreau soare azi , vreau ploaie!
azi voi pune lapte cald in loc de apa fiarta peste praful de cafea instant si tot azi voi incalca cateva reguli de "nutritie".
azi am sa vreau de toate , dar am sa vreau doar sa le vad , sa stiu ca le am si nu sa le ating!azi vreau sa fumez mai mult de un pachet de tigari, si sa vad oameni care sa ma binedispuna fara sa vrea, sa fac critica literara 1000% subiectiva pe" descult" al lui zaharia stancu( o simpla metafora pentru saracia postbelica) fara a ma interesa mesajul( l-am prins deja ;) ) ci doar modul in care mi-e transmis. azi nu vreau sa critic altfel, dar vreau sa fiu criticata.
azi vreau sa uit si totusi sa nu uit tot, vreau sa ma bat cu coji de portocala cu prieteni mai mult sau mai putin imaginari.
azi ma va incanta "ideea" , dar nu o voi pune in aplicare, azi timpu' imi va fi dusman si nu prieten ( nu-mi place scum suna , da' nici nu gasesc palgiatura mai sugestiva), voi vrea sa treaca si voi vrea sa stea.
azi sigur vreau sa stiu tot ce gandesc oamenii din juru meu , si sigur o sa ma sacaie ideea ca e aproape imposibil ...aproape:)! azi o sa zambesc , dar mai mult sec si o sa incerc sa-mi aduc aminte citatu' ala ieftin si trivial despre cei ce zambesc cand sunt tristi , dar sigur nu ma voi deziluziona daca n-o sa mi-l amintesc totusi.
azi vreau ca totu' sa fie gri, ud si rece( riga crypto si nu lapona enigel).
azi vreau ca tot ce nu depinde de mine sa fie ca mine si azi voi fi de multe ori in afara "zonei mele de comfort"( voi scadea sub limita inferioara ) dar ma voi adapta ca de fiecare data , poate nu cu aceiasi usurinta si initiativa , dar asta nu ma supara.
un singur lucru mai vreau azi sa rad totusi daca am sa simt ca ochii incep sa mi se inece in lacrimi.
dar asta e azi! si maine va fi cu totul altfel , maine n-o sa-mi pese caci slavici spunea ca orice "durere" e mai usoara dupa o noapte de somn :) si maine o sa-si bage unghia in gat toti cei care vor ca azi sa dureze:)) ( da-te mare , da-te mare , da-te mare sa vada dusmanii)
si maine o sa fac ceea ce iubesc eu cel mai mult : o sa rad:) pe bune! asta chit ca azi buzele mele schiteaza usor un zambet lasciv care arde de disperare sa insoteasca un " cum spui , tu......"

No comments: