Translate

Sunday 27 February 2011

i-am spus unui copil ca nu putem intelege cu adevarat nimic pentru ca nu ne e dat-fara sa mi-o ceara nimeni.i-am spus unui copil ca nimic din lumea asta nu ne apartine , ca n-avem nimic de pierdut sau de castigat , pentru ca "nu ne e dat". n-a inteles nimic. nici macar n-am facut-o ca sa inteleaga. de ce naiba am impresia ca eu inteleg? a da! pentru ca nicio dorinta a omului nu e mjai puternica ca aceea de a-i face pe ceilalti sa creada la fel ca el...sau nu!
mai lipsea sa-i spun ca barbatii privesc lumea drept in fata ca si cum ar fi fost faurita pentru ei si plasmuita dupa bunul lor plac, in timp ce femeile arunca o privire piezisa , enigmatica si uneori chiar indoielnica lumii. nu eu am exprimat o idee desprinsa prin empirism , ci virginia woolf...stie cineva de ea?
a am uitat! herta muler a luat nobelul...

"cineva mi-a spus odata ca-s dracoasa. n-am avut incotro; trebuia sa-l cred: nu era asa oricine!"

No comments: