Translate

Saturday 22 January 2011

pentru ca tu esti ...

eu stiu mai bine ca oricine ca spui mereu ca vei face lucruri pe care de fapt nu le faci. stiu mai bine ca oricine ca nu rostesti cuvantul "promit" niciodata pentru ca in ochi tai asa esti absolvit de vina.
eu stiu mai bine ca oricine ca nu poti prinde radacini. stiu ca de-asta alergi, stiu ca de-asta pleci, stiu ca de-asta esti mereu "in trecere" fie locuri , fie oameni...
eu stiu mai bine ca poti sa pierzi totul pentru ca nu ai nimic, poti sa oferi totul pentru ca nu ai nimic.
eu stiu cel mai bine ca atunci cand dumnezeu ti-a dat un inger, tu ai vrut tot un drac.
stiu mai bine ca oricine ca "sfasiat intre altruist si egoist" e doar un alt fel de a spune "uneori te iubesc o ora, uneori te iubesc o zi, uneori te iubesc o luna , dar doar pe mine ma pot iubi tot timpul".
stiu mai bine ca oricine ca libertatea ta nu e realitate, dar e tot ce ti-a mai ramas.
eu stiu mai bine ca oricine ca nu mai poti crede in nimic, si totusi cauti sa crezi in tot-pretul libertatii.
stiu mai bine ca oricine ca atunci cand iti faci singur toate regulile, doar cunoscandu-le iti conferi dreptul de a le incalca.
stiu mai bine ca oricine ca doare sa-ti smulgi radacinile dintr-ul pamant oricat ar fi de sec si nestatornic, si ca timpul e tot ce le poate vindeca.
stiu mai bine ca oricine ca singura scapare e pactul cu instantele supreme.
eu stiu mai bine ca oricine ca realitatea nu e adevarul tau. stiu mai bine ca oricine ca de fapt ai vazut adevarul tau doar o data dar ti-a fost prea teama de el.
stiu mai bine ca oricine...

....eu.

No comments: