Translate

Saturday 18 September 2010

am plecat fara sa-i spun nimic, nici macar adio desi cumva stiam ca n-am sa-l mai vad niciodata. ceea ce facusem elida chiar si acel "poate" din mintea mea, in inima mea nu fusese niciodata.

invatasem sa nu privesc in jos atunci cand merg, indiferent de cate ori as fi facut drumul acela priveam mereu in jur si catre cer. cumva priveam prin oameni, privirea mea trecea de zidurile inegrite , se ridica pana la coroanele copacilor si se oprea undeva in infinitul albastru de deasupra-mi. credeam instictiv ca dincolo de cer e mult mai mult si ca vesnicia va fi suficienta ca sa aflu exact ce.
dar cerul nu mi se mai parea infinit, azi nu mai era nimic dincolo de el si nu-mi pasa de ce. cu siguranta ca daca as fi cautat raspunsul meu te-ar fi implicat pe tine . si nu vroiam sa-mi amintesc de tine.nu vroiam sa-mi amintesc ca te iubeam , nu vroiam sa-mi amintesc ca te uram pentru asta, nu vroiam sa-mi amintesc ca trebuie sa-ti spun ca mi-e dor de tine si nu vroiam sa-mi aminesc ca intr-o si urmeaza sa-ti spun sa nu ma mai cauti. nu vroiam sa-mi amintesc ca sunt prea tanara desi niciodata nu crezusem asta. nu vroiam sa stiu ce inseamana "imposibil " asa ca incercam sa-mi amintesc de inexorabil, imanent, inavuabil, homodiegetism , funambulesc,hedonism, transcedental, propedeutica....
am inceput sa privesc oamenii oprindu-mi privirea in a lor- nu gaseam nimic si nu vroiam sa ma gandesc ce caut defapt pentru ca nu vroiam sa-mi amintesc ca te caut pe tine asa ca am continuat sa caut fara sa stiu ce. si n-am gasit decat vite in staul , sete de bani, libertate ingradita, posibilitati limitate, nici o urma de sentiment, nici o urma de bucurie, nici macar liniste doar strigate disperate izvorate din jocuri banale ale mintii, lux si saracie, noroi si mocirla si nici o urma de sentiment, nici o urma de fericire, nici o urma de plinate, nici macar multumire doar sete si disperare si strigate disperate. si eu strigasem odata cu ei , dar nu vroiam sa-mi amintesc ce pentru ca nu vroiam sa stiu ca te chemasem pe tine.
si priveam in gol spre cerul limitat si prea putin albastru si cautam ceva dar nu vroiam sa-mi amintesc ce.

No comments: