Translate

Sunday 8 August 2010

GAME OVER, BABE!

iar am ajuns la punctu' mort:| .

ce dracu mai cautam sa mai salvez nu stiu. pe zi ce trece ne tot afundam mai mult in mizeria asta unde eu am acceptat sa joc dupa regulile tale , eu am acceptat sa nu am nicio putere si tot tu esti ala care-mi reproseaza ca n-am suficienta demnitate!

azi achimbam regulile! azi invat din nou sa mint , azi ma intorc la teatru , azi imi incep un nou rol.n-ai fost capabil sa ma accepti jucand dupa regulile tale foarte bine! azi le refac pe ale mele! si poti sta calm ; o sa-ti dau la demnitate de n-ai s-o poti duce!

ti se pare ca sunt prea proasta pentru tine?:)))
abia astept s-o cunosc pe aia suficient de desteapta:)))!

game over!

4 comments:

Irina said...

Imi cer scuze ca te dezamagesc sau te enervez, dar te anunt eu ca nu e game over :)) Garantez cu propria-mi ce vrei tu .

o da! said...

:)))
irinus, iubita mamii, la ce crezi tu ca ma refer?! mai exact, LA CINE crezi tu ca ma refer?

o da! said...

daca nu e acum va fi foarte curand ... cam asa a fost de fiecare data .. m-am mai tarat putin prin mocirla de dragul vremurilor vechi inainte sa plec de tot , dar de facut tot am facut-o :)

Irina said...

Nu stiu la cine te referi sau la ce, eu m-am referit in general. Dar daca tu zici ca intr-un final reusesti, succes :*