Translate

Tuesday 2 March 2010

ai vrea sa auzi ca mi-e dor de tine, ca am uitat sa rad sau sa zambesc de cand ai plecat. ti-ar placea sa crezi ca nu m-am putut ridica fara sa ma agat de tine, ca lacrimile mele au continuat sa curga fara sa le opreasca nimic si nimeni...
ti-ar placea s-auzi ca m-ai daramat, m-ai stricat cum strica un copil mic o jucarie, mi-au luat o parte din mine si ca bucatile pe care le-ai lasat tu in urma nu le va mai putea pune nimeni la loc...ti-ar hrani cacatul ala pe care-l numesti orgoliu , nu!?
ai vrea sa stii ca viata mea e goala fara tine, ca totul e pustiu si irevocabil pierdut, ma sufoc, ma usus si mor pe zi ce trece tot mai cufundata in negura trecutului si a amintirilor pe care nu le mai pot uita, contesta sau reinvia!ti-ar placea sa fie mocirla si iarna in mine, nu!?


TZEAPA!:)))

da lasa tu' ca speranta moare ultima la fel cum lunea nici iarba nu creste!

bai numa cacaturi scriu de la o vreme:)))

No comments: