Translate

Friday 2 January 2009

-VIII-

mi-am aprins din nou o tigara . era 12 si nu mai conteaza cat. m-am gandit s-o sun pe colega-mea sa le spuna profilor ca am cine stie ce mama dracu boala infectioasa ( nu de alta da facea el patrono supremo urat)si de-asta n-am venit, da' joia ne tiram de la cel mult ora 1 asa ca n-avea rost.
ma gandeam pe unde e frati-miu , ce kkturi face si de ce s-a intors.n-aveam cum sa ma bag in viata lui si era clar ca de la mary nu puteam sa scot nimic. (trebuie sa fac o trecerea cam brusca dar) : dintr-o data imi suna telefonu; era colega-mea!
- ce faci,fato?
-domnisoara! asa se vorbeste! nu ti-ar fi rusine! imediat sa vi la scoala cu parintii!

era bo$$u'. era ultimu kkt la care ma asteptam , dar ideea era ca trebuia sa rezolv cumva.
-alo , bogdane?
sec:
-zi!
-am nevoie d-un serviciu! se revanseaza frati-miu la tine!
-fata, io-ti zic sa-ti bagi dracu mintile in cap si sa nu te mai bagi in cacaturi din care nu esti in stare sa iesi singura!hai ca am treburi serioase !
de cand plecase tata si se imbolnavise mama , frati-miu apelase mereu la bogdan( tovaras si partener de magareli) sa vina la scoala si sa se dea drept concubinu' mamei si actualu " logodnic" asta ca sa nu fie nicio problema in documentele oficiale. de atunci bogdan devenise " tata adoptiv". eu nu fusesem de-acord cu kktu asta pentru ca la vremea respectiva mi se parea cea mai mare prostie si labareala posibila si mi se parea absolut imposibil sa nu se prinda bo$$u! s-a dovedit ca l-am supraapreciat pe "patrono supremo " pentru ca timp de 3 ani bogdan a mers la sedinte , a semnat documente si s-a prezentat in pozitie de drepti la datorie, gata sa futa tot liceu in gura pentru " copii lui".mama n-a fost nevoita sa dea pe la scoala deloc , pana si hartogaria pentru bac o semnase acasa( stia si ea ca e ceva in neregula , dar in sinea ei constientiza ca tot ce faceam , faceam ca ea sa aibe mai putine griji si probleme). fi' su si nevasta-sa murisera amandoi - dracu stie cum- sau poate ca nevasta-sa traia , dar era plecata ca multe alte neveste de smecheri ,dame de companie pe la bruxelles . cert e ca a prins mult drag de frati-miu si chit ca nu era cel mai bazat dintre bazati la scos pe frati-miu de multe ori din kkturi si tinea la el ca la ochii din cap ; inainte sa plece, ruda mea sange l-a rugat sa aiba grija de mine si sa m-ajute de cate ori intru in belele si nu pot sa neg ca s-a tinut de cuvant.pana acum! era clar bogdan nu ma ajuta nu pentru ca avea treburi mai importante, sau pentru ca i se luase ; fratiorul meu facuse ceva aiurea .....si totusi nu pot sa cred ca si pana azi a inghitit galusca.

reactia normala a fost sa-l sun pe taran( pe frati-miu) , dar ca de obicei avea telefonul inchis.ce dracu puteam sa fac?trebuia sa sun pe cineva.... dar pe cine?

No comments: