Translate

Sunday 17 August 2008

VII

mama ce ma doare capu!!!!.....simteam un miros ciudat de proaspat vopsit amestecat cu fum de tigara care-mi dilata narile.imi placea. nu stiu cat am stat asa intinsa doar ca sa simt mirosul acela straniu..poate cateva minute ....poate ore ....sau poate deloc?
imi vajaia capul atat de tare si un tiuit surd imi zgaria urechile. unde eram?...paote ar fi mai bine sa deschid ochii ca sa-mi dau seama. oare? meritam premiu nobel pentru asta!ma parca eram ami desteapta inainte sa mor eu!.. si parca totusi n-as deschide ochii , nu inca. ( exact ce spuneam!)... si totusi trebuie sa aflu unde sunt( poate sunt acasa in pat si ca idioata nu-mi dau seama de la mahmureala) bine! la 3! 1...2...3...si!
tipic! bezna!trebuie sa gasesc ceva de luminat daca tot am deschis ochii....mama!macar de m-ar durea capu atat de tare!...bun trebuie sa ma ridic cumva ca sa-mi caut telefonul. unde eram? era prea tare sa fie patu meu. la frati-miu cu siguranta nu ajunsesem peste noapte fara sa ne opreasca politia!atunci unde dreacu puteam sa fiu?...la marie?!

1 comment:

monica said...

:)) lol,am dat din greseala peste blogul tau si desii am fost ocupata :)) mi am facut timp sa il citesc :)) mi-a placut felul in care scrii, desi e ff diferit de al meu,,asta fiindca suntem si foarte diferite..am facut un efort sa il inteleg mai ales la partea cu dialogurile..nu scrii compact dar asta e tot farmecul,esti originala ;)felicitari si cat mai multa inspiratie..o sa te mai vizitez.